המכונה שתזכור בדיוק איך אתה אוהב את הקפה שלך

כבר לא רק הפוך -גם לקפה הטורקי יש מכונה משלו. עולם הקפה לא מפסיק לחדש עם מכונות ניידות שמאפשרות לשתות אספרסו גם בשטח, תרמוס שמנגן את השיר האהוב עליכם בכל לגימה, ואפילו מכונות יוקרתיות בעשרות אלפי שקלים

Teka פול אוטמט במטבח
Teka פול אוטמט במטבח

עולם הקפה לבית  חווה בשנה האחרונה עניין מחודש "כאשר בתי הקפה היו סגורים, ותקציבי החופשות והבילויים הוסבו לבילוי בבית, צרכנים רבים חיפשו דרך לשדרג את הקפה הביתי", מרחיב אסי ארביב מבעלי קבוצת קלינטון סחר היבואנית של מותגי החשמל – TEKA, Küppersbusch, Fakir ועוד. "ההתמקצעות בתחום הקפה היא מגמה מתמשכת של השנים האחרונות אומנם, אבל מי שהסתפק עד כה בקפסולות רוצה כעת לטחון קפה לפי דרגת טחינה מועדפת, ואפילו מי שלא מוותר על קפה שחור בוץ כבר מחפש מכונה שתשדרג את הקפה הביתי הפשוט ותאפשר להנות מקפה מבושל", מוסיף ארביב. לצד מכונות הקפה המקצועיות צצו לאחרונה גם לא מעט גאדג'טים המאפשרים להנות מכוס קפה טובה יותר גם באפס זמן או רחוק מן הבית.

הטסלה של עולם הקפה:

למתקדמים בתחום הקפה, מכונת הקפה של מותג החשמל הגרמני – Küppersbusch נחשבת למכונת דגל מובילה בעולם שמגדירה מחדש את המשקה האיקוני. המכונה האוטומטיות בילט אין שמגיעה בשלושה צבעים (שחור, אפור או לבן) כוללת לחץ של 15 באר, אפשרות לבחירת ארומה רצויה מתוך חמש דרגות מעדינה ועד לחזקה מאוד, אפשרות לבחירת טמפרטורת הקפה הרצויה, וצגLCD לשימוש קל. המכונה נעה על מסילות טלסקופיות המאפשרות מילוי וניקוי קל, עם דוד נפרד לחימום הקפה ולמים רותחים, תוכנית להסרת אבנית, ומערכת ניקוי אוטומטית שאיננה דורשת כל התערבות מן המשתמש.

מחיר: 19,796 שח'

הפטנט ששומר על השתייה חמה בדרך לעבודה:

לא הספקתם לשתות את הקפה של הבוקר בבית? צריכים להתרענן בפקק הארוך בדרך לעבודה? כוס תרמית בחיבור USB  שומרת את הקפה חם לאורך כל הדרך. הכוס התרמית "סמארט מאג" כוללת ידית החזקה גדולה, שוליים מונעי התזה וגוף חימום לשמירת חום המשקה לאורך זמן. הכוס מתחברת לכל שקע USB  או מטען, כולל למצת הרכב, ומאפשרת לשמור על טמפרטורת המשקה לאורך זמן רב.

מחיר: 59 ש"ח

 

שניים באחד: התרמוס המוזיקלי: 

אחד מהעקרונות החשובים ביותר ביציאה מהבית הוא היעילות והקומפקטיות. תמיד נחפש לצמצם ולחסוך במקום, בשאיפה להתפשר כמה שפחות על הפריטים שאנו מביאים איתנו לעבודה. זו בדיוק הסיבה שמוצרי "שניים באחד" אהובים עלינו כל כך. תרמוס פלדת אל חלד בנפח 380 מ"ל משולב עם רמקול בלוטוס W3 יאפשר לבצע שתי פונקציות במכשיר אחד ולהשמיע לחברים במשרד מוזיקה תוך שאתם שומרים על הקפה חם.

מחיר: 129 ש"ח

מכונת הקפה שמאפשרת לבחור את הקפסולה הרצויה: 

בעוד שרוב יצרני מכונות הקפה דואגים לכך שהן יתאימו רק לקפסולות שלהם, מכונת הקפה של TEKA  משנה את חוקי המשחק. מדובר במכונה הראשונה בעולם המאפשרת להשתמש בכל קפסולה. עם מגוון מתאמים המתאימים לקפסולות של המותגים הפופולריים והאהובים ביותר בעולם, כל מה שנותר לכם לעשות הוא רק לבחור את הקפסולה הרצויה.

המכונה מכילה טוחן קפה אוטומטי הכולל 13 דרגות טחינה ומאפשר לחץ של 15 באר, וברזי מים רותחים ואדים. מסך הטאץ' הצבעוני יבטיח שהמשקה ייצא בדיוק כמו שאתם אוהבים, בזכות 30 תכניות שונות של העדפות הטחינה והמרקם של הקפה, ולסיום תכנית לניקוי עצמי ולניקוי אבנית – והכל בממשק בעברית.
מחיר: 8,950 ש"ח

קפה מבושל בלחיצת כפתור: 

קפה מקפסולה זה טוב וטעים, אבל מה אם אתם מעדיפים קפה טורקי? מכונת הקפה החדשה של חברת Fakir מאפשרת לשתות קפה טורקי מבושל בכל רגע ביום, על ידי לחיצת כפתור אחת פשוטה. המכונה דואגת לשמור על הקפה בטמפרטורה המדויקת ולהפסיק את תהליך ההרתחה שנייה לפני שהקפה גולש, כך שיהיה בטמפרטורה המדויקת לשתייה. אז אם מתחשק לכם קפה טורקי בכל שעה ביום מבלי לעשות מזה טקס, זו המכונה שתעשה את העבודה בשבילכם.

מחיר: 799 ש"ח

מכונת אספרסו ניידת:

מכונת קפה ניידת תספק את הקפה האיכותי בכל מקום ובכל תנאי שטח, כך שתוכלו ליהנות מכוס קפה חמה וטובה ברכב, בים ואפילו לאחר טיול שטח ממושך.

המכונה עובדת הן עם קפסולות נספרסו והן עם קפה טחון ואינה מצריכה אש, סוללות או חיבור לחשמל, מה שמאפשר להשתמש בה בקלות בכל מקום. בזכות זאת, המכונה אידאלית עבור שומרי שבת – כל שעליהם הוא להוסיף מים מהמיחם, לפמפם וליהנות מאספרסו איכותי גם בשבת. למכונה ארבעה חלקים – מיכל למים, משאבת לחץ להעלאת לחץ המים, מיכל להכנסת הקפה\הקפסולה וכוס זכוכית.

השארת תגובה