דגמי הרכבה חדשים של המותג הבינלאומי אנג'ינו

לקראת החורף חברת שחק נא מרחיבה את מגוון משחקי ההרכבה מבית אנג'ינו הממשיכה להפתיע במגוון משחקי איכות מחכימים ומלאי הנאה • בואו לשחק אותה חכם עם חברת 'שחק נא' שחרטה על דגלה לשחק חכם

אנגינו  - מגדל אייפל
אנגינו - מגדל אייפל

בימים אלו משיקה חברת 'שחק נא' – החברה המובילה בישראל את מיטב מותגי המשחקים האיכותיים בעולם, את המותג ENGINO – מותג הצעצועים הבינלאומי האיכותי, המייצרת משחקי הרכבה מאתגרים!

המשחקים פותחו על ידי צוות מהנדסים ואנשי חינוך כדי להעשיר את בסיס הידע של הילדים בתחומי הנדסה טכנולוגיה ועוד. המודלים שפותחו בכל ערכת הרכבה הם חדשניים במיוחד וגורמים לחוויית משחק מעולם אחר.

שימו לב! ניתן להרכיב מספר דגמים שונים מכל משחק (ולא רק דגם אחד שישב על המדף) בניית המודלים המדליקים נעשית באמצעות חוברת הוראות מפורטת והוראות הרכבה תלת ממדיות שמופיעות גם באתר החברה.

הערכות השונות מחולקות לפי נושאים: רכבים, כלי תעופה, בובות ועוד. בין הערכות תמצאו גם אביזרים מיוחדים כגון גלגלי שיניים, מנועים המתחברים לדגם המורכב, לוח סולארי ועוד.

מר מאיר קלוגהפט, מנכ"ל 'שחק נא' ויו"ר ענף הצעצועים בלשכת המסחר של מדינת ישראל, מסכם: " 'שחק נא' ממשיכה להוביל בעולם המשחקים הבינלאומיים גם בישראל, ומייצרת חווית פנאי איכותית. אתם מוזמנים לשחק אותה עם ENGINO בימות החורף הקרים משחק מעשיר ומחכים".

אז בואו לשחק ENGINO, המותג שיעניק לילדים שלכם חוויה מהנה.

  • את המשחקים של שחק נא ניתן להשיג ברשתות המובילות ובחנויות הצעצועים.

 

השארת תגובה