חמישה דברים שחדר האמבטיה שלכם חייב שיהיו בו

חדר האמבטיה הוא כבר מזמן לא עוד חדר בבית שנכנסים אליו למקלחת קצרה ויוצאים • כיום יותר מתמיד, ישנה אפשרות להפוך את החדר הזה למיוחד במינו ולהעניק לו אווירת ספא קסומה ומרגיעה, כזו שמזכירה חדרי אמבטיה במלונות יוקרתיים או צימרים מפנקים • מומחי העיצוב של "סבח – Sebach" מסבירים איך תעשו זאת נכון

ארונית אדאורד ווד - חברת סבח | צילום: שגיא מורן
ארונית אדאורד ווד - חברת סבח | צילום: שגיא מורן

כל חנות ורשת העוסקת בתחום של הום סטיילינג מחזיקה מלאי עצום של מוצרים שכל ייעודם הוא להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום שתחלמו כל היום להיכנס אליו ואז לא תרצו לצאת ממנו. הדגש עבר מההיבט הפרקטי גרידא לדגש על עיצוב שהוא גם אסתטי וגם פרקטי, עם מתן חשיבות זהה לכל האלמנטים.

בתוך המבחר המרשים הזה, יש כמה דברים שחדר האמבטיה שלכם פשוט לא שלם בלעדיהם וחשוב לשים עליהם דגש:

1. ריהוט איכותי ועמיד לחדרים רטובים

חדר אמבטיה אקסקלוסיבי כולל הרבה יותר מאמבטיה או מקלחת ולפעמים גם אסלה. בדרך כלל, ניתן למצוא בו לפחות ארון אחד ואפילו יותר, שמשמשים לאחסון מוצרי היגיינה, מגבות ועוד. הריהוט צריך כמובן להשתלב בצורה הרמונית עם הסטייל של החדר כולו וניתן אף לומר שהוא זה שנותן את הטון לאווירה בחדר, משום שהוא גדול ומאסיבי יחסית. כך למשל, לחדר אמבטיה באווירה רומנטית כדאי לבחור בריהוט בסגנון וינטג', עם צבעים רכים וגימור שאופייני לסגנון. לחדר אמבטיה שיש בו אמירה מודרנית יותר, ניתן לבחור ריהוט עם צבעוניות בולטת או הדפסים גיאומטריים נועזים, וחדר אמבטיה שמעוניינים להשרות בו אווירה אלגנטית, כדאי לרהט בלבן קלאסי ושלל גווניו (שמנת, אוף-וויט וכדומה).

2. מקומות אחסון מרווחים במגוון נפחים

ועוד בהמשך לנושא הריהוט, חשוב כאמור לבחור כזה שמציע מגוון פתרונות אחסון ואף להוסיף לחדר האמבטיה אמצעים לאחסון במידת הצורך. השתמשו בנישות גלויות ונסתרות, מגירות, מדפים וכל מה שמתאפשר על-מנת לאחסן ציוד שמצד אחד חשוב שיהיה בהישג יד ומצד שני אתם לא רוצים להציג אותו באופן שיפגום בעיצוב המושקע של החדר. למשל, צעצועי ילדים או מגבות מעט דהויות. כדאי לוודא שמקומות האחסון הם בגדלים משתנים, כדי שתוכלו לאחסן בהם חפצים מכל הסוגים.

3. כלים סניטריים ברמה גבוהה

התחום של כלים סניטריים לחדרי אמבטיה עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות. אם פעם כיורים היו בצבע אחד בנאלי – לבן, הרי שכיום ניתן למצוא כיורים שחורים ובצבעים מעניינים נוספים כגון זהב, כחול בהיר, ירוק, חום ועוד. בחירה בכיור בצבע לא שגרתי ואפילו בצורה גיאומטרית מעניינת יכולה להוסיף המון למראה הכללי של חדר האמבטיה ולהפוך אותו למודרני ומזמין. חשוב להתקין כיור מחומר עמיד וחזק, מוגן שריטות ושיהיה קל לניקוי באמצעות חומרים עדינים, שלא יהרסו את המראה הנאה שלו.

4. אקססוריז דקורטיביים

האקססוריז הם כל אותם פריטים קטנים שעושים את ההבדל הגדול ומעניקים לחדר מגע סופי מושלם. אלה יכולים להיות וילון אמבטיה עם דוגמה מעניינת, סבוניות מיוחדות, סלסלות קש המעניקות אווירה כפרית, נרות ריחניים, ברזים עם צבע וגימור יוצא דופן ועוד. מה שנחמד באקססוריז, מעבר לכך שהמחיר שלהם לרוב שווה לכל כיס, היא היכולת לבחור כאלו שגם עומדים בפני עצמם וגם משתלבים עם העיצוב והאווירה של חדר האמבטיה, מה שמאפשר גם להחליף אותם מפעם לפעם וליהנות מגיוון ורעננות.

5. תכננו את מיקום וסוג הריהוט בהתאם למרחב העומד לרשותכם

אם אתם חושבים שחדרי אמבטיה מעוצבים הם רק לבעלי תקציבי ענק או אנשים שעומד לרשותם מרחב גדול, חשבו שנית. חדרי אמבטיה ניתן לעצב כמעט בכל תקציב ובכל גודל, החוכמה היא לעשות זאת בחוכמה. אם עומד לרשותכם חלל גדול, אתם יכולים למקם בו ריהוט אמבטיה – ארונות, שידה ואפילו ספסל. אם יש לכם חלל קטן יחסית, אתם עדיין יכולים לעצב חדר אמבטיה חלומי, באמצעות ריהוט צר וקטן יותר ופריטים דקורטיביים קטנים ולא מאסיביים. בכל מקרה, חשוב לקחת מידות מדויקות לפני שרוכשים כל סוג של ריהוט וכמובן גם לקחת בחשבון את מיקום הצנרת, התאורה, שקעי חשמל אם יש ואלמנטים קבועים נוספים בחלל.

חברת סבח – Sebach מתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של כלים סניטריים וארונות אמבטיה. החברה הוקמה לפני כ- 50 שנה ומלווה את לקוחותיה בנאמנות כבר 3 דורות ע"י משפחת סבח. מוצרי החברה משווקים למאות חנויות תצוגה ברחבי הארץ ונמכרים ברשתות העיצוב המובילות בישראל.

אתר החברה: https://www.sebach.co.il/

השארת תגובה