איך נוכל לשמור על בגדים נקיים ורעננים כל העונה?

השגרה כבר פה – הגדולים חזרו ללימודים והקטנים לגנים, מה שאומר ששוב מצטברות ערימות גבוהות של כביסה מוכתמת בשלל כתמי היום יום • את לפעמים עומדת מיואשת מול בגדים שספק אם יעלה בידך להציל ומוותרת על חלום להצליח להעביר את הבגד גם לעונה הבאה • קרן ברזילי מנהלת מותג וניש ברקיט בנקיזר עונה לנו

האם באמת אפשרי לשמור על צבעם של הבגדים לאורך זמן?

בוודאי שאפשרי, במעבדות הבינלאומיות שלנו ייצרו אבקה במיוחד בשביל זה: 'וניש מולטי פאואר' אבקת הקסם בעלת ארבעה יתרונות מעולים, ביניהם שמירה על צבעוניות הבגדים ומניעת דהייה של צבעים יחד ומעברי צבע בין הבגדים ויחד עם הסרת כתמים אפקטיבית מאי פעם. כך תוכלי ליהנות מבגד רענן בצבעו המקורי לאורך כל העונה ונקי מכתמים שניתן יהיה ליהנות ממנו גם בעונה הבאה.

כאימהות חשוב לנו מאוד לדעת שהילדים שלנו לובשים בגדים נקיים באמת, האם כיבוס רגיל במכונה מספק?

השימוש בתוסף הכביסה של וניש מאפשר לנו ליהנות מבגדים נקיים, ללא כתמים או ריחות שנצמדים לבגדים וללא חיידקים. כיבוס רגיל במכונה עם חומר לכביסה (אבקה / ג'ל / קפסולת ג'ל) בשילוב וניש שגם משמיד 99.9% מהחיידקים ומנטרל ריחות בנוסף להסרת כתמים מעולה יתן תוצאות של בגדים נקיים באמת.

השימוש באבקה הוא נח וקל בדיוק כמו שאתם רגילים: פשוט מוסיפים כפית מדידה אחת אשר מצורפת לכל קופסא של אבקת וניש בנוסף לחומר הכביסה הרגיל בו אתם משתמשים וממשיכים לכבס כרגיל. תוספת קטנה לכל מכונה והבגדים חיים יותר עם וניש.

השארת תגובה