השומר שתפס "על חם" את הפורץ

שומר צוות 3 בבניין משרדים בתל אביב זיהה פורץ בסניף "ארומה" הסמוך והצליח ללכוד אותו עד להגעת המשטרה • בצוות 3 אמרו היום: "ערנות ונחישות השומרים והמאבטחים מונעים נזקים רבים לבתי עסק"

הסייר שלום מזרחי | צילום באדיבות: צוות 3
הסייר שלום מזרחי | צילום באדיבות: צוות 3

זה קרה לפני מספר ימים, כאשר שלום מזרחי, תושב גבעתיים, היה במשמרת לילה בבניין המשרדים בתל אביב, שם הוא משמש כמאבטח וסייר. מתוקף תפקידו מזרחי מסייר גם סביב הבניין ומגלה ערנות כלפי אירועים חשודים במרחב.

אלא שהפעם, בזמן הסיור, החלה האזעקה של סניף ארומה הסמוך לפעול. מזרחי לא חשב פעמיים וניגש אל המקום ותוך זמן קצר הצליח לזהות תנועה חשודה בתוך הסניף שברחוב מנחם בגין בת"א. מסתבר שהחשוד כבר היה בתוך המקום ובעקבות כך השומר התקשר מיידית למשטרה. במקביל, חסם את הכניסה על מנת לא לתת לחשוד לצאת מהסניף עד שהמשטרה הגיעה כעבור דקות בודדות.

בצוות 3 החליטו להוקיר את פעילותו ועבודתו המסורה של מזרחי, בעל וותק של חמש שנים בחברת האבטחה. השבוע, בטקס חגיגי, העניקה לו מנהלת הפרויקטים של צוות 3 בסניף תל אביב, מיקה קבררה, תעודת הוקרה ושי צנוע.

בצוות 3 אמרו היום: "נחישותם ופעילותם המקצועית של השומרים, המאבטחים והסיירים בצוות 3, מצליחים למנוע נזקים רבים לבתי עסק ולבתים פרטיים. העובד שלום מזרחי נותן מעצמו ומגדיל ראש ולא אחת הצליח למנוע פריצות ואירועים פליליים לבתי עסק. ישר כוח ובהצלחה בהמשך".

 

השארת תגובה