תל אביב העניקה פרס ללומדי התורה

טקס "פרס הרב עובדיה יוסף" לכתיבה הלכתית של עיריית תל אביב יפו על שמו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל • בטקס השתתף בנו הראש"ל הגר"י יוסף שעמד בדבריו על חשיבות לימוד ההלכה ומשנתו של אביו מרן זצוק"ל

טקס פרס הרב עובדיה לשנת תשפ"ב, בו הוענקו פרסים לכתיבה הלכתית שנוסד על ידי מועצת העירייה על שמו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל.

הראשון לציון הגר"י יוסף נשא דברים בחשיבות לימוד ההלכה ומשנתו של אביו מרן זצוק"ל וציין את סגירת המעגל שהזוכה במקום הראשון הוא נכד למשפחה מיוחסת בעיר, אשר אביו השתתף בשיעורים שמסר מרן זצוק"ל בזמן כהונתו כרב העיר תל אביב יפו.

כמו כן הרב שיבח בדבריו את עיריית תל אביב יפו והודה לראש העירייה על קביעתו של הפרס בעיר תל אביב יפו.

בסיום דבריו העניק לזוכה במקום הראשון הרב אשר מסעוד משולם את תעודת הזכיה ואת סט הספרים עין יצחק עם הקדשה מיוחדת.

ראש העירייה מר רון חולדאי בירך את הזוכים בפרס וציין את חשיבות הלימוד והמצוינות בעיר תל אביב יפו והודה לראשון לציון על השתתפותו בוועדת השופטים כיו"ר הוועדה.

הגר"מ מאיה דיבר אודות ההשפעה הנגרמת למען כלל העיר בזכות לומדי התורה והעוסקים בהלכה ובפרט בפרס על שמו של מרן זצוק"ל.

חה"כ אריה דרעי אמר בדבריו כי תל אביב הייתה הראשונה לקבוע פרס עירוני על שמו של מרן זצוק"ל ועל כן הוא עושה כל מאמץ להגיע בכל שנה לאירוע זה.

ראב"ד העיר תל אביב יפו הגר"ז כהן שמשמש כחבר וועדת השופטים ציין את טיב המאמרים שנשלחו בשנה זו ועל הקושי לדרג את המאמרים הזוכים, הוא בירך את סגן ראש העירייה הרב אלחנן זבולון על פרוייקט חשוב זה ואת כלל המארגנים.

מייסד הפרס בעירייה נתן אלנתן דיבר על השתלשלות הקמת הפרס ועל הירתמות ראש העירייה לפרס זה. כמו כן הודה לראשון לציון על ההכוונה בבניית הפרס והמסירות לכהן בתפקיד יו"ר וועדת השופטים הוא בירך את סגן ראש העיריה הרב אלחנן זבולון שימשיך בעשייתו הברוכה.

חבר הכנסת חיים ביטון העניק לזוכה הרב עידן שמאי את תעודת ההוקרה על זכייתו במקום השני והגר"ז כהן העניק את התעודה לזוכה במקום השלישי הבחור החשוב יהודה שמסיאן.

השארת תגובה