עם איזו נעל תלכי לתפילות יום הכיפורים?

עם כניסת טרנד הטבעוניות החלו חברות שונות לייצר נעליים איכותיות ואופנתיות שיתנו מענה נוח לעמידה הממושכת בתפילות יום כיפור ללא שימוש בעור

נעלי אילסה גיקובסון | צילום: יח"צ
נעלי אילסה גיקובסון | צילום: יח"צ

יום הכיפורים הוא יום צום ולכן נאסר עלינו לנעול נעלי עור, לצד הצום זהו יום חשוב ונעלה, תפילות היום הן רבות וחשובות ועל כן חשוב להכין נעליים מתאימות, בדיוק כמו בחג ושבת לובשים בגדי חג ורבים נוהגים לבחור בצבע הלבן שמסמל יום קדוש.

אחד הדגמים האופנתיים שרשת ההנעלה weshoes מייבאת הוא נעלי סניקרס Tulip לנשים מבית Ilse Jacobsen נעליים שיתאימו לך ליום הכיפורים וכמובן לשאר ימות השנה, נעלי סניקרס אופנתיות עם חלק עליון בחיתוכי לייזר דקורטיביים בצורת עיגולים, הסוליה גמישה ונוחה במיוחד.

המעצבת הדנית Ilse Jacobsen הקימה בשנת 1993 את המותג אשר קרוי על שמה. היא נולדה וגדלה בעיירת החוף Hornbæk אשר נמצאת בחלקה הצפוני של דנמרק. החלה לפתח את המותג הייחודי ואת ההשראה קיבלה ממקום פסטורלי זה.

המותג החל את דרכו כחנות קטנה עם דגמים בודדים בלבד של זוגות נעליים. נעליה של אילזה ג'ייקובסן כבר קיבלו שבחים עוד לפני שהמשיכה לפתח את המותג עוד יותר על ידי יצירת קו נשים מקורי. מאז הקמת החברה פילוסופיית העיצוב התבססה על פשטות סקנדינבית, תוך שימת דגש על נוחות ואלגנטיות עם שילוב של חיים אורבניים מודרניים המעבירים את אורח חייה של אילזה ג'ייקובסן.

הנעל תענה לך על הצורך האופנתי לעונת החגים הבאה עלינו לטובה.

  • מחיר 299 ₪
  • ניתן להשיג ברשת חנויות ווישוז בכל רחבי הארץ ובאתר https://www.weshoes.co.il
השארת תגובה