אהרל'ה סמט בסינגל חדש לחודש אלול: 'עשה עמנו'

הפרויקט המוזיקלי החדשני 'טנקיו השם' משיק סינגל חדש לחודש אלול בשם 'עשה עמנו' בביצועו של הזמר החסידי אהרל'ה סמט • המילים לקוחות מתפילת 'אבינו מלכנו', הלחן של האחים בלומשטיין ועל העיבוד המוסיקלי אלי קליין ואיצי ברי

לרגל חודש הרחמים והסליחות משחרר ארגון 'טנקיו השם' סינגל חדש בשם 'עשה עמנו' בביצועו של אהרל'ה סמט, מתוך האלבום המלא 'מבקשי השם' שיוצא בימים אלו. את השיר הלחינו האחים בלומשטיין שאחראים על מרבית הלחנים באלבום, ועיבדו הצמד אלי קליין ואיצי ברי. מילות השיר הלקוחות מתוך תפילת 'אבינו מלכנו' הנאמרת בימי הסליחות, זכו להפקה מוזיקלית מרעננת ומקפיצה האופיינית לסגנון המוזיקלי של 'טנקיו השם'.

'טנקיו השם' שאחראים כבר על מספר להיטים גדולים במוזיקה היהודית, מוציאים בימים אלה אלבום מלא בניהולו האמנותי של המפיק המוסיקלי מנדי פורטנוי ובהשתתפות מיטב האמנים במוזיקה היהודית. האלבום כולל שמות כמו ישי לפידות, היום השמיני, יוסף ניוקמב, ארי היל, להקת זושא, פומפדיתא, איתן כץ ועוד, וכאמור השם המפתיע אהרל'ה סמט שמבצע את השיר הנוכחי 'עשה עמנו'.

"בדרך כלל כשחושבים על המילים "אין בנו מעשים", הגישה מאד כואבת ומלאת ביקורת עצמית", מסבירים ב'טנקיו השם'. "בשיר הזה אנחנו מציעים גישה מעט שונה, אופטימית יותר. הזכות והיכולת שלנו להיתמך על ידי הקב"ה ברגעים כאלו של אותנטיות וכנות גמורה, ועל כך אנחנו מבקשים "עשה עמנו צדקה וחסד והושיענו".

השארת תגובה