חם בחוץ: המקום המושלם שיצנן לכם את החופש

מרכז קנדה מזמין אתכם להנאה שלא נגמרת במתחם אטרקציות שיש בו הכל • החלקה על הקרח, בריכות שחיה בכל עונות השנה, באולינג, צפייה בקולנוע ב-7 מימדים, כיף לקטנטנים, לינה כפרית ואפילו מתחם ספא מפנק במיוחד

"אני חייבת להוציא את הילדים ליום כיף…." חברה שלי משתפת אותי, "ואני כמו כל אמא רק חושבת על יום כיף, אני נזכרת בכל חלומות ימי הכיף שדימיינתי והם הסתיימו במפח נפש. כמה פעמים ארזתי, תכננתי, יצאנו לפארקים, נסחבנו שעות, מריבות, חם, חול, ים, בלגן. ותמיד התחרטתי והבטחתי לעצמי שעד שנה הבאה המקום היחיד אליו אלך לפארק השכונתי, טוב נו, החלטה שהחזיקה מעמד בדיוק עד התחנונים של הילדים, אמאאאא….

הכל השתנה כשהגעתי בפעם הראשונה למרכז קנדה וכבר אספר לכם על החוויה המדהימה שחוויתי שם.

הרגשתי שגיליתי אי באמצע המדבר, אי בתוך סערת ההורות, ורק בגלל אחוות אמהות אני משתפת, כי אני יודעת כמה נפשות אציל בישראל, והרי נאמר כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא.

כי אם היו מספרים לך שאת יכולה לקחת כאן בארץ ישראל, בלי לטוס לחו"ל את כל המשפחה לחווית חו"ל אמיתית, בנוחות, במקום מקורה, ומזגן, ואושר, לא היית רצה לשם?

אז ככה, במטולה, בגליל העליון מצאתי את הבילוי הקסום והיחודי שמושלם למשפחות וימי כיף.

כמה פעמים החלטת לקחת את הילדים לבריכה, רק שרבקה רוצה בריכה אבל שושי ורותי רוצות דווקא באולינג.

והקטנים לא רוצים בריכה ולא באולינג, ואת עומדת חסרת אונים מבינה שאת לא מצליחה לרצות את כולם".

הנה המקום שמרצה את כולם כולל אותך!

"הגעתי לשם בשעות הבוקר המקודמות ואני מגלה חלום לאמהות. אטרקציות לזוגות, אטרקציות לילדים, אטרקציות למשפחות, ספורט, ספורט אתגרי ומה לא?

כן, קניתי לי קפה רותח, והתיישבתי בפינת הישיבה שם, כשאני צופה על בן החמש קופץ להנאתו באיי ג'אמפ, בעוד גילאי עשר עד חמש עשרה צורחים בהנאה בהחלקה על הקרח.

בן השמונה עשרה מיהר לחדר הכושר, והנכדות הקטנות השתוללו במשחקיה שמיועדת לגיל הרך".

מושלם, אמרתי כבר?

"וככה בילינו שם שעות, מידי פעם הם הבליחו מהחדרים כדי לקנות בקיוסק ארטיק ושתיה קרה.

מה אגיד לכם? חלום.

וכן, גם אני הלכתי לחדר הכושר לשעה, חדר הכושר שצופה על הבריכה. אז הנה גיליתי לכם ההורים איך מעבירים יום אושר משפחתי במקום מקורה, מזגן, קפה, ואטרקציה לכל גיל".

מרכז קנדה מזמין אתכם להנאה שלא נגמרת במתחם אטרקציות שיש בו הכל! החלקה על הקרח, בריכות שחיה בכל עונות השנה, באולינג, צפייה בקולנוע ב-7 מימדים, כיף לקטנטנים, לינה כפרית ואפילו מתחם ספא מפנק במיוחד. ימי גיבוש, אירועים משפחתיים, בילוי ספורטיבי ועוד המון רגעים ממתינים לכם בין נופי הגליל הפסטורליים…

מגוון של אטרקציות ופעילויות מהנות

המקום מציע פעילויות רבות ומגוונות, תכירו את כל ההנאות במרכז קנדה:

החלקה על הקרח

זירת החלקה אולימפית לצד 1,100 מושבים. מוזמנים אלינו מחליקים בכל דרגות הניסיון (אפשרות לשיעורים מודרכים בתוספת תשלום)
* הכניסה להחלקה היא למשך כשעה וחצי. ניתן להיכנס לסבבים נוספים בתוספת תשלום.

i jump / איי ג'אמפ

בואו לקפוץ, לרחף ולשחרר אנרגיות במתחם הטרמפולינות שלנו שכולל סלי כדורסל להטבעות ישר מהטרמפולינה, קירות טיפוס, בריכת ספוגים ומתחם קפיצה מותאם לקטנטנים בגילאי 3-6.

באולינג

מחכים לכם במתחם 10 מסלולי באולינג מאובזרים, ממוחשבים ואיכותיים. כל מסלול מתאים לעד 12 שחקנים שייהנו גם ממוזיקת רקע, התאמות מיוחדות לילדים ומסכי תוצאות דיגיטליים.

בריכות שחיה ועוד מתקני נופש ופנאי

במקום בריכת שחייה מקורה, בריכת שחיה חיצונית הפועלת בחודשי הקיץ, 2 בריכות ג'קוזי, סאונות מפנקות, בריכה לילדים, 5 שולחנות סנוקר מקצועיים, טניס שולחן, אולם כדורסל, מכון כושר מקצועי, מטווח ירי וחנות ספורט.

מרכז הספא

מתחם הספא של מרכז קנדה מציע מגוון טיפולים, מתחם סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי וחדר מנוחה מרגיע, פינת תה ותאי אחסון אישיים. בספא מגוון טיפולים המבוצעים על ידי מטפלים מוסמכים ומנוסים, לצלילי מוסיקה נעימה ומרגיעה.

קולנוע 7d-max

חוויית קולנוע רב-חושית בטכנולוגיה מהמתקדמות ביותר בעולם. אתם מוזמנים לצפיה מרגשת ומעוררת חושים בהקרנת תל מימד עם אפקטים מיוחדים כמו צלילים, ריח, רוח, גשם, תנודות ועוד תחושות מהנות עד שתרגישו כחלק מסצינת הסרט.

עוד במקום:

קנדה kids, ג'ימבורי, מגרשי ספורט – אולמות כדורסל וסקווש, מגרשי קטרגל וטניס, קפיטריה ומתחם קריוקי.

למי מתאים? לכוווולם

במרכז קנדה אוהבים לארח ומשתדלים להציע התאמות לכולם. ברחבי המתחם, בקבלה ובטלפון הם ישמחו להציע התאמות שונות לקטנטנים, לשומרי מסורת, לזוגות, לקבוצות חברים ולמטיילים.

  • האתר מונגש לבעלי מוגבלויות. לכניסה לבאולינג/קולנוע מומלץ להגיע מהחניה התחתונה בתיאום מראש עם הקבלה.
  • מושלם לאירועים וימי כיף! אפשרויות לינה, ארוחות ועוד…
  • ניתן להזמין חבילות וכרטיסי פעילויות משולבות במגוון התאמות וסגנונות. אירועים לקטנטנים, אקסטרים ופאן לחבר'ה, ימי גיבוש לעובדים, חבילות פינוק של ספא וסרט עם החברות, סדנאות, חוגים, יום כיף לכל המשפחה ועוד שלל אפשרויות מהנות.

השארת תגובה