חדש: דיאודורנט רול און ללא אלומיניום

הדיאודורנט החדש מבית מותג הטיפוח אלונה שכטר נטול לחלוטין חומרים מזיקים ועשיר בתמציות קמומיל ואלוורה • הוא נספג בקלות בעור ומותיר אותו עם ריח עדין ובעל תחושה של רעננות עד 48 שעות מרגע המריחה

דאודורנט רון און ללא אלומיניום וחומרים מזיקים מבית אלונה שכטר | צילום: אורי גרון
דאודורנט רון און ללא אלומיניום וחומרים מזיקים מבית אלונה שכטר | צילום: אורי גרון

דיאודורנט רול און עדין וחדש מבית מותג הטיפוח אלונה שכטר, שמוצריו מבוססים צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וחומרים פעילים, מיועד לשני המינים, ובעל פורמולה ייחודית המכילה תמציות צמחים המסייעות לנטרול זיעה וריחות גוף לא נעימים, ואף מספק תחושה רעננה וריחנית לאורך כל היום!

בעוד שאנו שומרים על עור הפנים שלנו, רובנו משתמשים בדיאודורנטים אגרסיביים המכילים חומרים שמזיקים לעור בית השחי השברירי ואף עלולים לחדור אל פנים הגוף ולמחזור הדם. דיאודורנטים רבים בשוק מכילים פראבנים, אלכוהול שמייבש את העור, אלומיניום העלול לגרום לאלרגיות ודלקות עור ועוד.

הדיאודורנט החדש מבית המותג נטול לחלוטין חומרים מזיקים ועשיר בתמציות קמומיל ואלוורה. הוא נספג בקלות בעור ומותיר אותו עם ריח עדין ובעל תחושה של רעננות עד 48 שעות מרגע המריחה.

הדיאודורנט מתאים לגברים ולנשים כאחד, לכל הגילאים ולכל סוגי העור. בעת השימוש יש למרוח בעזרת כדורית הרול און באזור בית השחי כאשר הוא נקי ויבש ולהמתין עד לספיגה מוחלטת. מתאים לשימוש יומיומי.

  • מחירו: 40 שקלים ל-90 מ"ל. עד סוף חודש יוני ניתן ליהנות ממבצע 20% הנחה על כל מוצרי המותג ללא יוצא מן הכלל ומהדיאודורנט במחיר של 32 שקלים בלבד!
  • אלונה שכטר- להשיג באתר www.Alonashechter.co.il

השארת תגובה