חיים טולדנו, TOYGA והיתרון הכלכלי

חיים טולדנו מרוצה: "עוד הישג ישראלי יוצא דופן שיועיל לכלכלה ולמוניטין שלנו ברחבי העולם"

דיגיטל
דיגיטל

חיים טולדנו שמח וגאה: "עוד הישג ישראלי יוצא דופן שיועיל לכלכלה ולמוניטין שלנו ברחבי העולם".

היציאה הגדולה ביותר בתולדות חברות הסייבר הישראליות הושלמה בינואר 2020.

יועץ הפיננסים הבינלאומי, חיים טולדנו, הגיב לחדשות: "עקבתי אחר ההתפתחות של 'Armis Security’s' בארבע השנים האחרונות כך שהאקזיט הזה לא הפתיע אותי".

העסקה הזו בשווי 1.1 ביליון דולר הייתה מאוד משמחת עבור מייסדי 'Armis Security’s' שהשלימו את הרכישה מוקדם יותר בשנת 2020 בזכות קרן "Insight". כאמור, זה היה האקזיט הגדול ביותר בתולדות חברות הסייבר הישראליות וזו העסקה השלישית בגודלה שנעשתה בישראל.

"הסייבר הוא העתיד" אומר טולדנו, "בין אם חברות הסייבר קשורות להגנה או לתקיפה, חברות כאלו יצליחו כל עוד הן שומרות על גישה עסקית ברמה הגיונית. זו הראשונה מבין עוד הרבה הצלחות שיגיעו".

חברת Armis Security’s נוסדה בשנת 2015 ומנוהלת על ידי נדיר ישראל ויבגני דיברוב. החברה מייצרת מערכות הגנה מפני התקפות סייבר מאז ומתמיד ונחשבים למובילים בתחום. יש להם 240 עובדים המעניקים שירותים ללקוחות ביותר מ-160 מדינות ברחבי העולם.

חיים טולדנו: אין חדש תחת השמש

"לא פלא שחברה כמו 'Armis Security’s' הגיעו להישג כזה" אמר טלודנו בעקבות חתימת העסקה, "זהו יום חגיגה בשביל העובדים ומנהלי החברה ואני בטוח כי בשוק מיליארדי הדולרים בשנה יש מקום לחברות נוספות המקדישות את זמנן לפתרונות דומים", חיים טולדנו toyga, הוסיף "עסקה כזו תוביל לצמיחה משמעותית בחברה, זה אומר שבנוסף לפעילות השוטפת הם יצטרכו למצוא איזון למען תהליכי הגדילה של החברה".

זו אחת מהרכישות הרבות שטולדנו היה עד להן. בזמן הקריירה שלו בישראל ובעולם הוא היה עד לעסקאות מצליחות מאוד וגם לכאלו שלא. במהלך ה-20 שנים האחרונות, טולדנו ייעץ לעשרות ארגונים גלובליים, תמך בהם ברגעי הצלחה וגם ברגעי משבר. כל שנות הניסיון שלו והמוניטין שצבר ביססו אותו כאיש בעל סמכות ושם גדול בעולם הפיננסי.

גורם רשמי הצהיר כי "Armis Security’s הם מודל לחיקוי עבור חברות הייטק ישראליות כולל לחברות הסייבר שהעניקו לישראל מוניטין מרשים שמגיע למרחקים. זו גאווה ישראלית!"

חברת "טויגה" מצטרפת לתמיכה בעסקים הישראלים

חברת "טויגה מדיה" מספקת שירותים פיננסיים בתחומי השיווק הדיגיטלי. היא מספקת ללקוחותיה, בעיקר ארגונים פיננסיים גלובליים, מגוון שירותים כולל תמיכה אינטרנטית ותמיכה בפרויקטים המשלבים טכנולוגיות חדישות במגזר הפיננסי.

נכון להיום, "טויגה מדיה" מעסיקה מאות אנשים ברחבי הארץ, גם בתל אביב וחיפה.

השארת תגובה