תל אביב חיבקה את הדרום וה'עוטף'

דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים, ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות, איתי אלדר מנכ"ל שרונה מרקט ורמי בז'ה יו"ר פורום העצמאיים בהסתדרות אירחו עשרות אלפי איש ב-"דרומה מרקט" – יריד מכירות של עסקים מהדרום ועוטף עזה

רמי בז'ה ארנון בר דוד דב קוטלר ורועי כהן צילום אביב גו...
רמי בז'ה ארנון בר דוד דב קוטלר ורועי כהן צילום אביב גו...

דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים, ארנון בר-דוד יו"ר ההסתדרות, איתי אלדר מנכ"ל שרונה מרקט ורמי בז'ה יו"ר פורום העצמאיים בהסתדרות אירחו בסוף השבוע האחרון עשרות אלפי איש ב-"דרומה מרקט" – יריד מכירות של עסקים מהדרום ועוטף עזה. כמו כן, ח"כ קרן ברק יו"ר השדולה לעסקים קטנים ובינוניים בכנסת הגיעה לתמוך בעסקים ובמהלך.

שבועיים בדיוק מאז שהסתיים מבצע "שומר החומות", בנק הפועלים, פורום העצמאיים בהסתדרות, ההסתדרות ושרונה מרקט הביאו את הדרום ללב תל אביב והפכו את שרונה מרקט ל-"דרומה מרקט", וקראו לישראלים לבוא לקנות באהבה, לחבק ולהביע תמיכה בבעלי העסקים שספגו את מירב האש בסבב הלחימה האחרון.

היריד המרגש כלל עשרות דוכנים עם מיטב התוצרת המצוינת של הדרום ואנשיו, לרבות בתי אוכל מקומיים, גידולים חקלאיים, מבשלות בוטיק כחול-לבן, מוצרים מעוצבים לבית, פריטי טיפוח מהקיבוץ, פרחים טריים באיכות ייצוא, חולצות שמדברות עברית, כלי קרמיקה, נרות מצמחי מרפא ועוד.

ביריד השתתפו: "פרחי שלום" של בר, סמדר וחיים, משפחה של מגדלים מאוהד שבעוטף עזה (המושב שספג פגיעת רקטה קטלנית, שהובילה למות סיקהרין סאנגמרם ו-וויראוואט קרונבוריראק) שהתמודדה השנה גם עם הפסקת הייצוא לבורסת הפרחים בהולנד (בשל הקורונה) וגם עם השלכות המבצע הביטחוני.

בנוסף היו ביריד גם מוצרי הטיפוח הטבעיים (והמדהימים) של "חוחובה חצרים", וכן נרות בוטיק בעבודת יד, ירקות אורגניים, צמחי מרפא ועשבי תיבול של "עמותת נערי האור", שמעסיקה באשקלון בני נוער בסיכון.

השארת תגובה