איך נזין את העור בקיץ ונשמור על תחושת קלילות?

בדיוק כמו שאתה מקפידים לשתות מים, כך גם העור שלכם זקוק למים • טיפים לשגרת טיפוח בימים החמים באדיבות גילה נלקנבאום דרמטולוגית לוריאל פריז

קרם לחות לוריאל פריז ג'ל היידרה ג'ינייס | צילום: יח"צ
קרם לחות לוריאל פריז ג'ל היידרה ג'ינייס | צילום: יח"צ

אחד התפקידים של העור הוא איזון חום הגוף. בקיץ החום והלחות גורמים לכלי הדם בעור להתרחב ולבלוטות הזיעה לפעול כך שמים נידפים מהעור על מנת להוריד את הטמפרטורה בגוף ולקרר אותו.

הדבר מתבטא באודם בפנים ובזיעה כלומר אובדן נוזלים מכלל הגוף ומהעור. לכן בקיץ אנו זקוקים לשתייה מרובה על מנת להשיב נוזלים לגוף, ובאותה מידה עלינו למרוח קרם לחות על מנת להחזיר לעור נוזלים ולשמור על מראה צעיר ורענן.

קרם לחות במרקם נכון לקיץ ייספג בקלות, יגרום לתחושת קלילות, ישמור על הלחות הטבעית של העור ויגרום למראה רענן וקורן גם כשהטמפרטורות מאמירות והלחות בשיאה. זיעה, לכלוך ושמנוניות בעור הם מתכון בטוח לסתימת נקבוביות העור ויצירת פצעונים, מרקם הג׳ל אינו שומני ולכן מתאים גם לסובלות מפצעונים.

לכן חשוב בעונת הקיץ, יותר מתמיד, להקפיד להזין את העור בלחות. להלן מספר טיפים שכדאי לאמץ בשגרת טיפוח בימים החמים:

1. בחרו מוצרי טיפוח על בסיס מים

כדי להימנע מתחושת הכבדות והדביקות האופיינית לעונה, מומלץ להתאים את שגרת הטיפוח שלנו ולעבור למוצרים על בסיס מים. כאלה שיספגו במהירות בעור, יחדרו לשכבות העמוקות ויאריכו שעות רבות לשמירה על לחות. מוצרים במרקם ג'ל יעניקו לעור תחושת קרירות מרעננת בזמן המריחה וימנעו את תחושת הכבדות.

2. עור רענן, זוהר ומוזן

הג׳ל נספג במהירות לתוצאות מיידיות, כך שמיד לאחר המריחה העור ייראה מלא חיוניות, רענן וזוהר. בנוסף, ניתן להתאפר מיד לאחר שימוש בג׳ל ללא חשש שהאיפור יימרח.

3. ״כליאת״ הלחות בעור

הג׳ל חודר לשכבות העמוקות ובכך מייצר פעולה כפולה – גם מחדיר לחות לעור וגם ״כולא״ מים הקיימים בעור ובכך מעניק לחות כפולה למשך 72 שעות.

4. חומצה היאלרונית

החומצה ההיאלורונית כולנו כבר מכירים ואימצנו לשגרת הטיפוח שלנו בשל הסגולות הידועות שלה. החומצה ההיאלורונית, כפי שכולנו יודעים, קיימת בין שכבות העור שלנו ותפקידה "ללכוד" את הלחות בעור לאורך זמן ולהעניק לו נפח ממש כמו ספוג שספג מים ומתנפח. עם תהליך ההתבגרות, העור מייצר פחות חומצה היאלרונית באופן טבעי ולכן חשוב לבחור במוצרי טיפוח המכילים חומצה היאלרונית שתתחזק את המאגרים שלנו בעור ותבטיח לנו הזנה מוגברת ויעילה.

5. תאמצו מוצרי טיפוח המכילים את צמח האלוורה

צמח האלוורה ידוע בסגולותיו המרגיעות. רובנו מכירים את האלוורה בצורת ג'ל ירקרק שהשתמשנו בו להרגעת העור שנשרף לאחר בילוי ממושך בחוף הים. אך הסגולות של האלוורה מתאימות לא רק להקלה בכוויות. המים של הצמח מרעננים ומצננים ויתאימו במיוחד לשגרת הטיפוח הקייצית שאנו מחפשים ולהגברת תחושת הרעננות הקרירה.

עכשיו, אתם מוכנים להגן על העור שלכם בתקופת הקיץ מבלי להרגיש את תחושת הכבדות והדביקות שמעיקה עלינו במהלך היום. הקפידו לנקות את הפנים פעמים ביום בסבון המתאים לסוג העור שלכם ושימנע הצטברות של שומן על הנקבוביות ולאחר מכן הזינו את העור בלחות קלילה, רעננה ויעילה.

אל תחכו שהעור שלכם יתייבש, בדיוק כמו שאתם מקפידים לשתות מים לא רק מצמא, אלא למניעת התייבשות, כך גם העור שלכם זקוק לכוס מים. פנקו אותו פעמיים ביום בעיסוי של לחות מתאימה על עור פנים נקי.

הידרה ג׳ל של לוריאל פריז מעניק לעור את הלחות וההזנה הדרושים לעור אך במרקם קליל על בסיס מים, שנספג בקלות.

השארת תגובה