הרב חנך את מרכז שיקום הלב

במעמד ראש ישיבת חברון הגאון הגדול רבי יוסף חברוני שליט"א נחנך מרכז שיקום הלב החדש ב'הדסה' הר הצופים

בביקור בחדר צנתורים
בביקור בחדר צנתורים

מעמד מרגש התקיים במרכז הרפואי 'הדסה' בהר הצופים, כאשר ראש ישיבת 'חברון' הגאון הגדול רבי יוסף חברוני שליט"א, כובד בקביעת מזוזה בחנוכת מרכז שיקום הלב החדש ב'הדסה' הר הצופים – המרכז שיאפשר לחולי לב או מנותחי קרדיולוגיה, להתאושש ולהשתקם בליווי צוות מקצועי מתחום שיקום הלב. ראש הישיבה בירך את הצוות הרפואי ואיחל להם שתהיה הברכה שרויה במעשי ידיהם ויזכו להיות שלוחים נאמנים, בדאגה הכנה לבריאותם של המטופלים: 'הרשות לרופא לרפא, היא רשות שהיא חובה. חובה שהדאגה לשלומו ובריאותו של המטופל תהיה בראש מעייניו של הרופא. כאן ב'הדסה' אנחנו רואים בחוש, דאגה ומסירות עצומה לרפואתם והחלמתם המלאה של החולים' .

רב המרכז הרפואי הרב משה קליין, פתח בדברי ברכה לראש הישיבה, שהקדיש את זמנו להגיע לחנוכת מרכז שיקום הלב החדש: 'הזכות שלנו ב'הדסה', שראשי ישיבות, רבנים ואדמו"רים, הם שמלווים אותנו ומכבדים אותנו בחנוכת הבית. זה מעיד על האמון שיש בינינו לבין הרבנים, שמנווטים את דרכנו בכל הנושאים של רפואה והלכה'

מנהלת המרכז הרפואי 'הדסה' הר הצופים הד"ר תמר אלרם, הודתה לראש ישיבת חברון, על שנאות לכבד את המרכז הרפואי 'הדסה' בקביעת מזוזה במרכז החדש לשיקום הלב. הד"ר אלרם אמרה כי הקשר בין המרכז הרפואי 'הדסה' לבין ראשי הישיבות ורבני הקהילות, הוא נכס צאן ברזל עבור 'הדסה'.

לאחר המעמד נועד ראש הישיבה ממושכות עם הצוות הרפואי הבכיר ב'הדסה' הר הצופים. מנהל המחלקה הפנימית ,פרופ' מרדכי מושקט ומנהל מערך הקרדיולוגיה ד"ר רוני אלקלעי. לאחר הפגישות סייר ראש הישיבה בחדר הצנתורים וקיבל סקירה נרחבת על הפיתוחים החדשניים בתחום רפואת הלב. בתום הביקור המרגש, סוכם על העמקת הקשר בין המרכז הרפואי לבוגרי הישיבה.

המרכז לשיקום הלב ב'הדסה' הר הצופים, מטפל בחולי לב שעברו אירועי לב או התערבות כירורגית של צנתור, ניתוח מעקפים וכדומה. המטופלים במרכז הלב, עוברים הליך של אבחון ומעקב ומתמקדים בפעילות גופנית שנועדה למנוע הישנות של אירועי לב והשבת המטופל לחיים סדירים. במרכז החדש הוקם חדר כושר ייחודי מסוגו באיכות המתקנים שהוצבו בו. צוות המרכז מתאפיין ביחס אישי ומסירות לכל מטופל, שנמצא במעקב מתמיד אחר מצבו הבריאותי והתרופות אותם הוא נוטל. את המכון מנהלת ד"ר יעל מלמוד פיזיולוגית של המאמץ והאחראים בצוות הם הקרדיולוג ד"ר אלישע אוזן, והאחות אמיליה שאמו-גור.

השארת תגובה