מתי שריקי שר: לב בוער

לב בוער
לב בוער

האמן הזה בולט בתחום היצירה היהודית. שריקי שולח זרועות יצירה במספר פלטפורמות בו זמנית: שר, מצייר, מלחין, מאייר וכל זה באולפן הפרטי שלו עם הכי 'לב בוער' שיש. מתי שריקי, הוא יוצר עם אמירה מוזיקלית ועולם תוכן אישי גדול. הוא אחראי על הקול, הצבע והאנימציה בכל שיר ובעצם – "לב בוער" זאת דרכו לבשר על אלבום חדש ושלישי שיצא לדרך, אחרי "דרכים", האלבום השני שיוצא בימים אלה.

הסינגל החדש מציע רוק קצבי קיצי עם נגיעות אתניות מתקתקות, שמזדמזם גם שעות אחרי האזנה לו. הסינגל מלווה בקליפ מיוחד בפורמט קולנועי (21:9) חדש שצלם שריקי גם ממעוף ציפור, הרחפן שלו תיעד נופים ארצישראליים שממלאים גאווה יהודית, משחררים חמצן, מנפחים את הריאות וגודשים אותנו בהשראה להגשמת חלומות.

הנגיף הארור שעושה את צעדיו האחרונים, היווה הזדמנות מצויינת למתי: מתי יצר ופרח בתקופות הסגר, מילא את המגירה בשירים חדשים, הקליט באולפנו הביתי סקיצות והתכונן היטב לימים שאחרי המגיפה. את השיר הזה כתב כדי לעודד גם אותנו "כשהסגרים איימו גם על הפרץ היצירתי – נלחמתי כדי לא לוותר על המשך היצירה והעשייה. תשמעו לי ואל תוותרו על החלומות שלכם, כשהם קשים יותר להגשמה הם גם מתוקים יותר בסוף, למימוש".

"לב בוער" | מילים, לחן, עיבוד והפקה מוזיקלית: מתי שריקי

השארת תגובה