מי יזכה בספר התורה שכתבו גדולי ישראל?

התרגשות ביד לאחים: גדולי ישראל התכבדו בכתיבת האותיות הראשונות בספר התורה המיוחד, שיוגרל בשבוע הבא בין כל השותפים למצוות פדיון שבויים

מרן רבי חיים קנייבסקי
מרן רבי חיים קנייבסקי

מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א הואילו להיענות לפניית ארגון הפעילים יד לאחים וכתבו את האותיות הראשונות בספר התורה המיוחד שעליו תיערך הגרלה בערב חג השבועות, חג מתן תורה, בקרב כל השותפים לפדיון השבויים ולהצלת נפשות משבי ומציפורני המיסיון.

בבוקרו של יום ראשון השבוע נכנסו ראשי הארגון אל מעונו של מרן הרב חיים קנייבסקי שליט"א, שהיה הראשון לכתוב את האות בספר התורה, תוך שהוא מברך את השותפים לפדיון שבויים בברכה והצלחה.

למחרת נכנסו ובאו ראשי יד לאחים במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הרב שלום כהן שליט"א שקיבלם בחביבות, כתב אות בספר התורה ובירך בתורו את התורמים לפעילות הקודש של הארגון.

מרן כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א התכבד אף הוא לכתוב את האותיות הראשונות בספר המיוחד והאריך בחשיבותה של הצדקה למען פדיון שבויים ששקולה כנגד כל המצוות, תוך שהוא מברך את המסייעים לפעילות החשובה.

גם מרן הראשל"צ הרב יצחק יוסף שליט"א כובד לכתוב אות בספר התורה המיוחד בלשכתו בירושלים. הראשל"צ שמכיר מקרוב את פעילות הארגון בירך בחום את עובדי ומתנדבי יד לאחים שפועלים להצלת נפשות, ואף בירך את כל התורמים לפעילות החשובה להצלחה בכל מעשי ידיהם.

ביד לאחים אומרים: "ההגרלה שאנו עורכים מידי שנה על ספר התורה בערב חג השבועות הפכה זה מכבר למסורת, אולם החידוש בהגרלה הקרובה הוא כתיבת אותיותיו הראשונות על ידי מרנן ורבנן גדולי ישראל. אין ספק שזכייה בספר תורה מיוחד שכזה היא מתנה וברכה שכל אחד רוצה לעצמו ולבני ביתו, וזאת מלבד הזכות הגדולה להשתתף במצוות פדיון שבויים ששקולה כנגד כל המצוות כולן".

עוד מזכירים בארגון כי בהגרלה זו אין מדובר על זכיה באותיות או בעמודים אלא בספר תורה שלם, וכי ההגרלה מעניקה הזדמנות פז לקיים את המצווה בה מחויב כל יהודי לכתוב לעצמו ספר תורה.

ביד לאחים הצטמררו לגלות כי מספר יהודים שאסון מירון נגע מאוד לליבם ביקשו להירשם להגרלה, כשהם מבטיחים כי אם יזכו בספר התורה, יכניסו אותו לעילוי נשמת הנספים באסון הנורא.

במוקד ההרשמה מפצירים בציבור שלא לחכות לשעות העומס של הרגע האחרון, ואומרים: מספר המצטרפים להגרלה מוגבל, ומכסת המשתתפים החדשים מתמלאת במהירות. אנו ממליצים לכל מי שרוצה להכניס את ספר תורה המיוחד של גדולי ישראל לזכותו או לעילוי נשמת יקיריו,  להצטרף כבר עכשיו באמצעות חיוג למוקד שתוגבר משמעותית בימים אלו.

ההגרלה תתקיים בעז"ה ביום רביעי א' בסיון – לקראת חג השבועות, חג מתן תורה. לכניסה מיידית להגרלה חייגו כעת 9234*. ניתן להירשם גם באמצעות האתר המאובטח.

השארת תגובה