לא נפחיד אתכם, לא נשתמש בתרופות או בגימיקים

רשת 'אלן קאר' בקמפיין פרסום חדש המשלב את עובדי החברה ולקוחותיה • העובדים שנגמלו בעצמם באמצעות השיטה הייחודית של אלן קאר מעבירים מידי יום את השיטה הלאה לעוד ועוד לקוחות מרוצים ברחבי העולם, שבחרו להפסיק לעשן בפעם האחרונה

הנגמל שהפך לפרזנטור: ראובן יפת
הנגמל שהפך לפרזנטור: ראובן יפת

'אלן קאר', רשת בינלאומית לגמילה מעישון ומהתמכרויות, עלתה בקמפיין משולב במדיה הרחבה. כותרת הקמפיין: "הצטרפו ל-50 מיליון מעשנים שנעזרו בשיטה – בואו להפסיק לעשן בפעם האחרונה". במסגרת הקמפיין בחרה החברה להשתמש כפרזנטורים בלקוחות ועובדי החברה המעשנים-לשעבר, שנגמלו באמצעות השיטה הייחודית. מעבירים מידי יום את השיטה הלאה לעוד ועוד לקוחות מרוצים ברחבי העולם, שבחרו להפסיק לעשן בפעם האחרונה.

אסף אשכנזי, מנכ"ל רשת אלן קאר: "בימים אלו אנו עולים במסגרת הקמפיין בחרנו לעשות שימוש אותנטי בעובדים ובלקוחות שלנו. זאת, במטרה לפנות למעשנים בגובה העיניים ולהמליץ על שיטת הגמילה מתוך הניסיון האישי. כך הם מבינים שהקמפיין שלנו הוא לא פרסומת, וההבטחה שלנו היא לא מס שפתיים, אלא מגיעה מהמציאות ומהניסיון האישי של עובדי אלן קאר ושל עוד 50 מיליון אנשים, שנגמלו באמצאותינו ברחבי עולם".

רשת אלן קאר פעילה משנת 1983 עם כיום בלמעלה מ-150 מרכזים ביותר מ-50 מדינות בעולם. עד היום נעזרו בשיטה כ-50 מיליון מעשנים. צברנו ניסיון חסר תקדים בעבודה עם מעשנים וכיום אנחנו המומחים מספר 1 בעולם לגמילה מעישון.

שיטת אלן קאר לגמילה מעישון היא הדרך המהירה, היעילה והקלה ביותר להפסיק לעשן ללא תרופות, בלי להשמין וללא תופעות לוואי.

אנו לא נפחיד אתכם, לא נשתמש בתרופות או בגימיקים ולא ננאם על נזקי העישון.
השארת תגובה