ירקות, בשר ו-100.000 ש"ח

במבצע מושקע שכולו חסד, שכמותו לא נראה עד היום בתולדות הקהילה, מאות בני קהילת חב"ד ומקורביה קיבלו ירקות מובחרים, עופות במחירי סבסוד ייחודיים וחלקם זכו גם לסיוע פרטני בסכומים מצטברים של למעלה ממאה אלף שקל

קמחא דפסחא חבד אלעד (3)
קמחא דפסחא חבד אלעד (3)

ראשי קהילת חב"ד בעיר אלעד בראשותו של המרא דאתרא הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי שליט"א, מסכמים בסיפוק את מבצע החלוקה הענק ששירת את חברי הקהילה.

מבצע החלוקה המרגש, שכמוהו לא נראה בתולדות הקהילה, החל בחלוקת מגוון ירקות איכותיים לחברי הקהילה, במסגרתה משטחי ענק של ירקות מהתוצרת החקלאית המובחרת ביותר הוצבו בתוך מתחם מוסדות חב"ד המפוארים הנמצאים בלב העיר לרווחת בני הקהילה ומקורביה.

לאחר מכן נערכה חלוקת ענק של מוצרי עופות בשחיטת ליובאוויטש המהודרת, אותם קיבלו בני הקהילה במחירי סבסוד ייחודיים.

במקביל לכך קיבלו בני הקהילה ומקורביה סיוע פרטני למשפחות, במסגרתו חולקו מענקים בסכום מצטבר של למעלה ממאה אלף שקל וכרטיסים לרכישת מזון הטעונים באלפי שקלים שחולקו בסיוע קרן 'עזרת אחים' בניהולו של איש החסד הרב יניב ארוסי, גמ"ח 'חסדי חנה', ועיריית אלעד בראשות הרב ישראל פרוש.

מי שניצח על המבצע המורכב הם יו"ר המוסדות הרב אורן מזרחי לצידם של אנשי החסד הרב שחר יצחקי, הרב ישי בוגרד, הרב שניאור חביב, הרב אייל מרחום, ואנשי חסד נוספים מבני הקהילה, שעשו לילות כימים בשביל שלא יהיה אחד שאין לו איך לחגוג את חג הפסח כראוי.

פעילות החסד, שכאמור, הגיעה לשיאה בחודש ניסן, ממשיכה את הפעילות הענפה של עסקני הקהילה וראשיה המהווים את 'חיל החסד' של העיר אלעד, פעילות שאף צפויה להמשיך ולהתרחב כבר בחודשים הקרובים.

מבצע הקמחא דפסחא התנהל בעקבות הוראתו הישירה של הרבי לחסידי חב"ד להשקיע במבצע הזה ימים ולילות כדי שלכל יהודי יהיה כל צורכו לחג.

בני הקהילה הודו בהתרגשות לעסקני הקהילה ולעומד בראשה הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי שליט"א על הפרויקט החשוב, וציינו לשבח את הסדר המופתי בו התנהלה החלוקה, בכבוד וללא שהרגישו כנזקקים. "בלעדיהם, לא יכולתי לחגוג את החג כראוי", סיכם אחד מבני הקהילה בדמעות.

השארת תגובה