כל הפריטים שנכונים לך לקיץ – עכשיו על המדף

קולקציית אביב בגולברי: הגיע הזמן לפנות מארון הבגדים את פריטי החורף, הגעגוע אל הקיץ חזק מתמיד

גולברי
גולברי

ערב פסח זה הזמן להתחדש בשמלה לשולחן סדר חגיגי, שהשנה ב"ה נחגוג אותו עם כל המשפחה המורחבת. בקולקצייה של גולברי תמצאו מלתחה של טרנדים, בדים, גזרות ומגמות שתלווה אותנו כל עונת האביב והקיץ.

רשת האופנה גולברי דאגה לכל פרטי הקיץ הנכונים לכן. הקולקצייה כוללת שמלות, חולצות, חצאיות בצבעי הפסטל הקיציים, בדים עם נקודות ופרינטים של נחש. להשלמת הלוק שהכי נכון לחודשי הקיץ של ישראל, בגולברי דאגו גם לכל האקססוריז המתאימים החל מתיקים, תכשיטים ועד לכובעים רחבים.

ליין השמלות כולל מגוון עשיר של דגמים בהדפסים ובעיצובים שונים – במראה קלאסי, רומנטי, ארוך, קצר. גם שמלות הערב מצליחות להרשים. הבדים השולטים הם בדי לורקס, סאטן ושיפון. הצבע השולט הוא, כמובן, השחור הנצחי, ולצידו ג'קטים מפלטת צבעים מגוונת הכוללת את צבע הקורל הטרנדי, צבעי פסטל עדינים ורכים בוורוד, צהוב, ירוק ותכלת. בנוסף, מחכה לכן ליין של שמלות בצבעים עזים ונועזים.

שמלות בהדפסי הפרחים ששבו את ליבי. שימו עין על טוניקות ושמלות עם הדפסי פרחים גדולים, בולטים וצבעוניים, שיוצרים מראה חיוני ואביבי. כל אחת, בהתאם לגילה וטעמה האישי, יכולה למצוא כאן את השמלה שמתאימה לה.

את קולקציית גולברי ניתן להשיג במידות 36-46 בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר המקוון

השארת תגובה