המתנדבים קיבלו 'מענק קורונה' לחג הפסח

לאחר שהושגו המענקים למתנדבים שנפגעו כתוצאה ממשבר הקורונה, בהוראת מנכ"ל הרשות לשירות אזרחי ראובן פינסקי, הקים ארגון חברים מוקדים מיוחדים להגשת הבקשות וקבלת המענקים

מוקד המענקים
מוקד המענקים

זו היתה שנה לא פשוטה למתנדבי השירות האזרחי. מחד, הם עמדו בראש החץ של המאבק בנגיף קורונה. מאידך, רבים מהם שעומדים במקביל להתנדבותם בשירות הוצאו לחל"ת – אך לא היו זכאים לדמי אבטלה בשל בעיה בירוקרטית/משפטית. המצב הזה פגע במיוחד במתנדבים החרדים שע"י השירות האזרחי שרבים מהם בעלי משפחות.

במשך חודשים ארוכים ניהל מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי מר ראובן פינסקי וצוות משרדו מגעים ממושכים מול משרד האוצר והגורמים הרלוונטים, ובסיומם הוחלט על מענק מיוחד שיסייע להם. בכפוף לתנאי הזכאות.

על מנת לייעל את התהליך הקימו בארגון חברים לבקשת מנכ"ל הרשות מוקדים מיוחדים שיאפשרו למתנדבים להגיש את הבקשות למענקים באופן מיידי וממוקד בליווי עו"ד צמוד ע"מ להקל על המתנדבים בהגשת הבקשה

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי, סייר במוקד בירושלים ופגש את המתנדבים הרבים שבאו למקום, ושוחח עימם ושמע על פעילותם המבורכת בתקופת הקורונה הוא גם הפציר במתנדבים לממש את זכאותם בהקדם.

מנכ"ל הרשות פנה לארגון חברים לזרז את כל תהליכים והבירוקרטיה ע"מ שכל המתנדבים הזכאים יקבלו את המענק עוד לפני החג. זו אחריות של כולנו".

השארת תגובה