הרב הספרדי חנך את לשכתו

הרב בעדני עם הרב בן שמעון
הרב בעדני עם הרב בן שמעון

יו"ר שס השר אריה דרעי קיים היום סיור נרחב בעיר בני ברק, במסגרתו חנך את לשכת רב העיר הספרדי הרב מסעוד בן שמעון. השתתף בחנוכת הבית לשני בתי כנסת והניח אבן הפינה לשני בתי כנסת חדשים שיוקמו בעיר.

יו"ר שס השר אריה דרעי אמר בטקס קביעת מזוזה ללשכת רב העיר הספרדי של בני ברק הרב מסעוד בן שמעון: אני לא יוצא לאירועים בימים אלו בשל הקורונה, אבל ראיתי חובה לבוא לפה כי זה יום היסטורי אחרי שלמעלה מ90 שנה מיום היווסדה של בני ברק מונה רב ספרדי בצורה מכובדת.

השר אריה דרעי הוסיף: "אני עוקב אחרי הפעילות שנעשית בשנה האחרונה פה בבני ברק, ואני רואה מהפכה של ממש למען הציבור. אם לא נדאג לעצמנו אף אחד לא ידאג לנו כמו שראינו בהקצאות ובמינוי רבנים. זה בזכות נציגות חזקה.

זקן חברי המועצת הגאון הרב שמעון בעדני מלווה ברבה של ב"ב הגאון הרב מסעוד בן שמעון הגיעו להשתתף בחנוכת בית הכנסת "היכל מרן" בהשתתפות יו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי וחברי מועצת העיר בני ברק.

ולאחר מכן נערכה הנחת אבן הפינה לבית הכנסת של קהילת אברכים בני תורה בראשות הרב משה מזרחי בשיכון ג' בבני ברק. וחנוכת בית הכנסת המפואר לקהילת "חזון יוסף" בראשות הרב אליה תודה.

השארת תגובה