מדיקל סנטר: חיבור חשוב לחרדי

בהנהלת המרכז הרפואי הרצליה מדיקל סנטר מסכמים בסיפוק סבב פגישות עבודה עם יועצים רפואיים בהובלת 'רפואה וחיים' • "ציר חשוב ומועיל לחיבור בין הציבור החרדי לבית החולים"

בהרצליה מדיקל סנטר
בהרצליה מדיקל סנטר

שורה של פגישות עבודה מקצועיות נערכו בשבועות האחרונים במרכז הרפואי הרצליה מדיקל סנטר בין הנהלת המרכז ליועצים רפואיים בהובלת "רפואה וחיים". בפגישות נכחו חברי הנהלת ארגון רפואה וחיים: הרב יצחק שטרן, הרב ברוך הימל, הרב חזקי כהן והרב דוד הרשטיין. כמו כן נכחו בפגישות יו"ר ארגון 'עזר לחיים' הרב נתי צישינסקי, הרב חנוך פרסטר והרב יעקב שקול.

הפגישות נערכו כחלק מהמאמצים הרבים שמשקיעים במרכז הרפואי הרצליה מדיקל סנטר על מנת להנעים ולהתאים את השהות במחלקות השונות גם עבור הציבור החרדי, שבוחר במקום לא רק מחמת קרבתו לריכוזים החרדים אלא גם – ובעיקר – בשל המקצועיות הרבה והתנאים המשופרים.

יצוין כי לצד הפגישות בהן הועלו סוגיות שונות לרווחת המטופלים, קיימו היועצים סיורים במחלקות והאגפים השונים במרכז.

היועצים ציינו לשבח את הרמה המקצועית הנדירה במקום ואת הזמינות של הרופאים המקצועיים – שהיא הגבוהה ביותר בארץ. כמו כן דנו הצדדים בשאלות ונושאים שונים הנוגעים להיבטים המקצועיים והקהילתיים של בית החולים, בדגש על המהלכים וההתאמות השונות הנוגעות לציבור החרדי.

בהנהלת המרכז הרפואי הודו ליועצים על השת"פ וציינו כי המקצועיות והמסירות שלהם מביאה תועלת רבה הן לרופאים המטפלים והן למטופלים. "החיבור עם יועצי הרפואה הוא חשוב ותורם הן לרופאים המטפלים והן למטופלים…זהו ציר חשוב ומועיל לחיבור בין הציבור החרדי לבית החולים".

מהנהלת רפואה וחיים נמסר: "שמחנו לראות מקרוב את מה שאנחנו יודעים על הרצליה מדיקל סנטר על בסיס היכרות רבת שנים עם הרופאים: שירות מסור ומותאם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. אנחנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה על מנת להמשיך להביא מזור ורווחה לחולים".

בית החולים הרצליה מדיקל סנטר נחשב לבית חולים מוביל במגוון רחב של תחומים ברפואה הפרטית. סגל בית החולים מונה כ-600 עובדים, צוות רב מקצועי בכל תחומי הרפואה אשר חרט על דגלו את המצויינות כערך עליון. 500 רופאים מומחים בתחומם, מהבכירים ביותר במערך הרפואי של ישראל, מבצעים מדי שנה בבית החולים למעלה מ-20,000 ניתוחים במגוון תחומים ובכללם ניתוחי לב, נוירוכירורגיה כבדה (מוח ועמוד שדרה), צנתורים, אורתופדיה, החלפות מפרקים, שברים מורכבים, כירורגיה אונקולוגית, כירורגיה כללית, גינקולוגיה, אורולוגיה, ניתוחים בעזרת רובוט, א.א.ג ועוד.

בנוסף למעטפת הרפואית המקיפה, התפרסם בית החולים בהצטיינות ובהובלה המתמדת שלו במדדים הנוגעים לשירות ולזמינות הטיפולים – בהתאם לחזון של בית החולים שמשלב מקצועיות לצד הקפדה על חווית שהות מקסימלית למטופל ולמלווים שלו.

לבית החולים הסדרים רבים עם קופות החולים וחברות הביטוח השונות, כך שהשירותים והטיפולים שהוא מספק ניתנים על בסיס הסדרים הקיימים עם הנ”ל ולא רק באמצעות תשלום ישיר מהכיס הפרטי של המטופל.

בית החולים מסייע למטופלים בייעוץ והכוונה באשר לפרוצדורה הרפואית וכן בבחירת הרופא המתאים. כמו כן מלווה בית החולים את המטופל מבחינה פרוצדורלית בכל הקשור לקבל אישורים מהגורם המממן (קופת חולים, חברת ביטוח וכיו”ב).

השארת תגובה