עם הפנים ליולדת החרדית: שירות מיטבי ויחס אישי

השנה האחרונה הינה מורכבת ומבלבלת מאד עבור יולדות, היא מלווה בתהיות ושאלות רבות כמו מה קורה אם היולדת או בני משפחתה מתגלים כחיוביים לקורונה, איך מתנהלים אז הדברים בבית החולים? אלו טיפולים מתבצעים ביולדות עם קורונה וכיצד?

דווקא בימים אלו, מציגים בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא רמת שביעות רצון גבוהה בזכות היחס האישי והאנושי המוענק בשיבא לכל אחת וזאת לצד המקצועיות הגבוהה. הצוות הרפואי והסיעודי ערוך לכל מצב ומעניק שירות מיטבי הן במחלקת היולדות והן במחלקת היולדות-קורונה. בשתיהן נוכחים הרופאים הבכירים של שיבא והצוות הסיעודי עם היחס החם והנעים ומעניקים שירות מיטבי לכל יולדת.

"חשוב לדעת", מספרת יעל קרישבסקי – מתאמת הקהילה בבית החולים לנשים ויולדות במרכז הרפואי שיבא, "כי גם במחלקת היולדות-קורונה הצוות שלנו עוטף את היולדת בכל הדרוש לה. גם במחלקת קורונה הטיפול במלואו ניתן על ידי הצוות הרפואי הבכיר שלנו, כולל ניתוחים בעת הצורך, וכולל כל הפרוצדורות הרפואיות הנדרשות. האוכל בכשרות מהדרין המשובח שלנו מגיע עד ליולדת, ומה שהכי חשוב זה שיש כאן בשיבא נכונות והתגייסות מלאה לעשות את הכל על מנת למצוא פתרון לכל מצב. לדוגמה, היתה כאן בשבוע שעבר אם לתאומים קטנים ששהו בפגיה והיא לא יכלה להיות איתם, איפשרנו לסבתא – שלא באה במגע עם היולדת שבועיים קודם לכן להיכנס ולטפל בהם. זה מרגש מאד ודורש יצירתיות. כמובן שאם הבעל מוגדר כמחלים, הוא יוכל גם כן להיכנס למחלקה".

"אני שמחה ללוות את הנשים הללו בעת הצורך", מוסיפה יעל. "אחת המטופלות אצלנו שהרגישה מצוין ופתאום יצאה חיובית בבדיקה סיפרה לי: "הייתי בהלם. ואז ניגשה אלי אחת האחיות ואמרה לי: אנחנו איתך! הכל בסדר, את תעברי למתחם קורונה ותקבלי את כל מה שאת צריכה… זה היה מדהים. המילים החמות, הליווי המלא, זה החזיר לי את הביטחון ובסופו של דבר היתה לי חוויה יותר ממצוינת…..".

"אני מזמינה את כל מי שרוצה לשאול, לברר, לשמוע – להשתמש במגוון השירותים האישיים שמעמיד בית החולים לנשים ויולדות בשיבא ביניהם השירות של 'מתייעצים עם חביבה' – ייעוץ אישי עם מיילדת בכירה בשיבא, המוקד ההלכתי בראשות הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א שעומד לרשות הציבור וכמובן לקבל אצלי מענה לכל שאלה", מסכמת יעל קרישבסקי מתאמת הקהילה בשיבא. "אנחנו כולנו כאן בשביל לתת לכל אחת את החוויה הטובה ביותר בע"ה, עם יחס אנושי ומכבד. 035307996 052-666-7991".
השארת תגובה