'יום של חסד' לזכר האדמו"ר

שנה לפטירת האדמו"ר מקליוולנד זצוק"ל, רעננה מתאחדת ליום חסד • מוקד להעברת קוויטלאך • ישועות בהר הזיתים

האדמו"ר מקליוולנד זצ"ל
האדמו"ר מקליוולנד זצ"ל

בליל שישי הקרוב, א' דר"ח אדר תמלא שנה לפטירת כ"ק מרן אדמו"ר הקוה"ט מקליוולנד זצוק"ל. בלילה זה יציינו בחסידות קליוולנד בתוך כלל תושבי רעננה את פטירתו של רועה נאמן ואב רחימאי ליבם ואוהבם של ישראל עם פעילויות לעילוי נשמתו הטהורה תוך שמירה מלאה על ההנחיות.

לרגל היום הזה מתאחדים תושבי רעננה בפרויקט מיוחד של חסד ועזרה לקהילה. במסגרת מיזם "ערבים זה לזה" עיריית רעננה ומוסדות קליוולנד הזמינו את ילדי העיר לקחת על עצמם עשיית חסד בין תושבי העיר, אמירת תהילים לרפואת חולי הקורונה,  לימוד משניות לע"נ האדמו"ר, תוכן וחידונים בנושא חסד והכנסת אורחים ועוד.

בעקבות המצב הקשה השורר בעולם כולו ובעקבות בקשות מרחבי תבל להעברת פתקאות לתפילה בציונו הקדוש של האדמו"ר ביום הילולא – הוצבה הדמיית ענק של מצבת קדשו של האדמו"ר בבית מדרשו שבמרכז העיר רעננה. אלפי תושבים הגיעו במהלך השבוע להכניס פתקאות לתפילה. הפתקאות שנמסרו יועברו ביום ההילולא לציון הקדוש של האדמו"ר. כמו כן הוקם מוקד להעברת פתקאות באמצעות דוא"ל:[email protected].

אוהבם של ישראל כ"ק מרן הקוה"ט אדמו"ר מקליוולנד זצוק"ל, הקים אהלה של תורה וחסידות בקליוולנד וברעננה, ורבים השיב מעוון בפעילות הענפה של קירוב רחוקים תחת כנפי השכינה.

בשנה האחרונה, בעוד משבר הקורונה מכה בעולם כולו, אנשים שנקלעו לצרות מספרים שקיבלו על עצמם להדליק 40 יום שני נרות לע"נ האדמו"ר הרה"ק רבי יצחק אייזיק בן האדמו"ר רבי ישער בער זצוק"ל וביום ה-40 באו להדליק את הנרות בציון בהר הזיתים וראו ישועות למעלה מדרך הטבע. כדרך האדמו"ר בחייו שקיבל כל יהודי בחביבות, כך המוני בית ישראל עולים להתפלל בציון קודשו שנהפך למוקד תפילה עבור יהודים שהכירו את האדמו"ר ואף לאלה שלא זכו להכירו.

החל מיום חמישי אחה"צ יעלו המונים לפקוד את ציונו הקדוש מכל רחבי הארץ, הסעות יצאו מבית הכנסת קליוולנד ברעננה ובביתר עילית, בכדי להכשיר את המקום לעליית ההמונים הותקן במקום תאורה לכל שעות ההילולא, אוהל תפילה לרווחת ההמונים, ברזי מים לנטילת יד ומתקני שתיה.

השארת תגובה