בתוך שבוע: החשוד ברצח העניק גט

אילוסטרציה: חנוכת בית הדין החדש בחיפה
אילוסטרציה: חנוכת בית הדין החדש בחיפה

בבית הדין הרבני האזורי בחיפה ניתן  גט לשירה איסקוב – חמישה ימים מיום פתיחת התיק. אביעד משה החשוד בנסיון רצח אשתו נתן גט.

אב בית הדין הרבני בחיפה הרב דניאל אדרי שטיפל בתיק למן הרגע הראשון דחה פעם אחר פעם את דרישות הבעל שמטרתם הייתה להאריך את משך התהליך. היום בתום הדיון השני בעניינה, ותוך פחות משבוע מעת פתיחת התיק יצאה האישה לחופשי.

בסוף שבוע שעבר, מיד עם קבלת תביעת הגירושין שהגישה האישה, זימן בית הדין בו ביום את הצדדים לדיון. כבר באותו דיון הבהיר בית הדין לסרבן כי מעבר לכליאתו בעוון אלימות כלפי אשתו בית הדין עשויי להטיל עליו סנקציות נוספות וחמורות  במידה ולא ייתן את הגט.

מנהל בתי הדין הרבניים הרב דוד מלכא, ברך את הרב דניאל אדרי אב"ד חיפה והרבנים אלעד עלי ומשה זדה שעסקו בתיק, על הפעילות הנחושה הרגישה והמהירה בתיק מורכב זה.

לצד זאת גינה מנהל בתי הדין הרבניים את התנהלות חסרת האחריות של חלק מארגוני הנשים הרדיקלים שלא היססו לנצל ניצול ציני  מקרה טראגי ועגום זה, תוך הוצאת מידע שקרי לתקשורת, והכל במגמה להכפיש את בתי הדין, כל זאת על כתפיה הצרות של האישה שרק עכשיו מתחילה להשתקם מפצעיה.

בתי הדין מסכמים בימים אלו שנת עשייה ברוכה בה הותרו מעגינותן כ 180 נשים, תוך שימוש ביצירתיות , נחישות ובכל הכלים העומדים לרשות בתי הדין הרבניים.

השארת תגובה