מוקד טלפוני הוקם בב"ב להתמודדות עם הקורונה

מוקד טלפוני חדש הוקם בבני ברק ויסייע בהתמודדות עם מגפת הקורונה • את המוקד מפעילה חברת בזק און ליין וכל עובדיו הן נשים חרדיות • המוקד מופעל עבור משרד הבריאות ומטרתו להעביר מידע באופן מסודר לציבור ולסייע לו לעבור את מגפת הקורונה ביתר קלות

חברת בזק און ליין אחת החברות המובילות בישראל בתחום ניהול מוקדים טלפונים, פתחה מוקד טלפוני חדש עבור משרד הבריאות. המוקד ממוקם בעיר בני ברק אשר לו אופי מיוחד שכן כל עובדיו מהווים תמהיל רחב של נשים מהמגזר החרדי- בנות סמינר, נשים נשואות וכדומה. המוקד פועל על פי ההלכה וזאת על מנת לשמור על אופי החיים של הנשים העובדות בו והצורך במסגרת עבודה מותאמת עבורן. גיוס כוח האדם למוקד הינו בשיתוף פעולה מיוחד בין בזק און ליין למרכז הכוון התעסקותי בבני ברק.

מטרת המוקד הוא לסייע הן לציבור החרדי והן לציבור הכללי במאבק בנגיף הקורונה. המוקד שהחל לעבוד בשבועות האחרונים עבור משרד הבריאות יספק מידע והכוונה לציבור הרחב. מוקד זה מצטרף למוקדים נוספים אותם מפעילה בזק און ליין בו עובדים נציגים חרדיים בין היתר ביניהם כללית, אזרחים ותיקים ועוד.

הון אנושי איכותי

דוד שטרן, מנהל קשרי מעסיקים בהכוון תעסוקתי בני ברק שניהל את מערך הגיוס למוקד: "המיזם הנפלא הזה יצר שיתוף פעולה מועיל לכל עם ישראל. הוא חיבר בין צורך לאומי לבין הון אנושי איכותי במגזר החרדי. אני בטוח שזה קצה הקרחון ושיתוף ה

אבי אטיאס, מנכ"ל בזק אונליין, צילום: יח"צ

פעולה הזה יגדל ויתפשט לתחומים נוספים. בתקופה מאתגרת זו של עובדים רבים שיצאו לחל"ת מרכז הכוון פועל לשילוב עובדים בשוק התעסוקה. העובדת החרדית מביאה אתה איכויות רבות ואני מודה לחברת בזק על שיתוף הפעולה עם מרכז ההכוון שהרימו את הכפפה לגיוס עובדות מהמגזר החרדי בבני ברק תוך שמירה הדוקה על סביבת עבודה מותאמת".

אבי אטיאס, מנכ"ל בזק און ליין: "המאבק בנגיף הקורונה הוא משותף לכולנו וחובה עלינו לשלב את כל המגזרים להתמודד בצורה טובה ביותר עם המגפה. אני מברך על הקמת המוקד החדש שיעזור למשפחות חרדיות רבות לעבור את התקופה הלא פשוטה הזאת תוך כדי סיוע ומתן שירות חיוני לכלל האזרחים. כל הנשים אשר עובדות במוקד ראויות להערצה שכן הן בחרו לבוא ולפעול למען סיוע לאחר. אני בטוח כי בשבועות הקרובים נקלוט עוד ועוד נשים למוקד כך שנוכל לתת מענה לכל אחד ואחת מהמגזר החרדי שירצו לעבוד במוקדים שלנו".

השארת תגובה