בני ברק: בית קפה 'נודד' לקשישים

ברשת בתי האבות "ביחד" הוחלט לא לוותר על יום המשפחה, גם בתקופת לא שגרתית זו. בית האבות "עטרת רימונים" בבני-ברק החליט לציין את יום המשפחה לאורך כל השבוע ויצא ביוזמה יצירתית של "בית קפה נודד"

'בית קפה' נייד ביחד
'בית קפה' נייד ביחד

ברשת בתי האבות "ביחד" הוחלט לא לוותר על יום המשפחה, גם בתקופת לא שגרתית זו. בית האבות "עטרת רימונים" בבני-ברק החליט לציין את יום המשפחה לאורך כל השבוע ויצא ביוזמה יצירתית של "בית קפה נודד" עם תפריט מתוק שמזכיר את "טעמה המתוק של המשפחה".

בכל ימות השבוע מיום ראשון ועד יום שישי, מועד יום המשפחה , "בית הקפה הנודד" יבקר בכל יום במחלקה אחרת, בית הקפה הנודד ביקר כבר במחלקת "יהלום" של בית אבות עטרת רימונים, מחלקה ייחודית לנשים דתיות ובה כל הצוות המטפל מורכב מנשים בלבד וידו נטויה.

הדיירות במחלקה מספרות כיצד "בית הקפה הנודד" גרם להן להרגיש: מרים א' : "ממש חגיגה!! קפה עם גלידה זאת אהבת חיי, היה יפה מאוד!"

רות: "רעיון שונה וחגיגי, זה היה מלכד מאוד, הרגיש לי ממש כמו משפחה".

מרים ב': "הפינוק היה כל-כך מתוק, נשמח להתפנק כך שוב".

בני המשפחה של הדיירים שלחו סרטונים וברכות שיוצגו להם בטאבלט וישמחו את ליבם עד המפגש המשפחתי.

בבית האבות "מרכז סיעוד וותיקים" בבני ברק, התקיים שיח פורה בנושא משפחה בכל מחלקה, במהלכו נהנו הדיירים מברכות מבני משפחתם והפעלה מוסיקלית וכיבוד. הדיירים הכינו סרטון הפתעה עם הכותרת "מה זה משפחה בשבילי" שישלח למשפחות לכבוד יום המשפחה.

רשת ביחד מפעילה מוסדות דיור לדיירים סיעודיים באזור המרכז והשרון , בתי הרשת מתאפיינים בטיפול ושירות איכותיים, צוותים מיומנים ומסורים, וסביבת מחייה מוקפדת, אסתטית, נעימה ופונקציונלית, הן בשטחים הפרטיים והן בשטחים הציבוריים. הרשת רואה בשירות לדיירי הבתים שליחות אותה יש לבצע תוך ראיית רווחתו ובריאותו של הדייר כערך ראשון במעלה. הרשת מונה חמישה בתים, המתאימים לכל קשת האוכלוסיות, ולכולם מכנה משותף של טיפול מסור ומקצועי. כמו כן, מחלקות המיועדות לתשושי נפש, דמנציה, אלצהיימר, מחלקות סיעודיות מותאמות לצרכי הדיירים, חלק מבתי הרשת מכילים שירותים ומגורים המתאימים במיוחד למגזר הדתי.

השארת תגובה