בני ברק: מערכת חינוך לילדי הצוותים הרפואיים

ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין: הפעלת מערכת חינוך לילדי הצוותים הרפואים ועובדי החירום היא צינור חמצן לכל העיר – ביקור מיוחד בבית הספר לילדי הצוותים הרפואיים בבית החולים מעייני הישועה

רובינשטיין ב'שמרטפיה' של מעייני הישועה
רובינשטיין ב'שמרטפיה' של מעייני הישועה

במסגרת הסגר השלישי, עם האיסור על פתיחת מוסדות חינוך למעט חינוך מיוחד ומסגרות לילדי עובדים חיוניים, במטרה לסייע לצוותי החינוך המיוחד, צוותי הרפואה והעובדים החיוניים תושבי העיר, לקחה על עצמה עיריית בני ברק את האחריות ופתחה גנים עם שמרטפיות ייעודיות ומסגרות חינוכיות לילדי עובדים חיוניים.

מיד עם תחילת הסגר עמל צוות מחלקת גני הילדים בראשות הרב יוסף סטל על מנת ליצור מסגרות חינוכיות מתאימות לילדים העובדים החיוניים בכל שכבות הגיל. מסגרות אלו פועלות במספר בתי ספר ברחבי העיר ומופעלות על ידי סייעות גני ילדים. המתכונת המיוחדת מופעלת בחלוקה לפי קבוצות גיל ובהתאמה מיוחדת של תכנית הלימוד.

היום הגיע ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, לביקור מיוחד בשמרטפייה שפועלת בבית החולים מעייני הישועה המיועדת לילדי הצוותים הרפואיים. אל ראש העיר נלוו הרב יונתן ספרא מנהל אגף החינוך, הרב יוסף סטל מנהל מחלקת גני ילדים.

הרב רובינשטיין הביע את התפעלותו מההשקעה המרובה של אגף החינוך ואמר כי "הפעלת מסגרות חינוכיות לילדי העובדים החיוניים, זהו צינור חמצן לעיר כולה כיוון שהיא מאפשרת להורים העובדים החיוניים בבתי החולים ובמערכות החינוך המיוחד לצאת לעבוד".

ראש העיר הודה להנהלת אגף החינוך הרב יונתן ספרא, הרב יוסף סטל, הרב שמואל דדון והרב שמעון קשש, שבלעדי המחויבות שלהם לסיוע לתושבי העיר ועבודתם יומם וליל להצלחת המערכת דבר זה לא היה יכול להתקיים.
המערך המיוחד פועל בחלוקה לקבוצות, לצוותים הרפואיים, לצוותי החירום ולעובדים החיוניים.

השארת תגובה