'למעשה' – שינויים בהנהלת המיזם

שינויים בהנהלת 'מיזם למעשה': מתי פיירמן ימונה ליו"ר החברה, שלום בוקובזה יקודם לתפקיד המנכ"ל

שלום בוקובזה מנכל מיזם למעשה
שלום בוקובזה מנכל מיזם למעשה

שינויים בהנהלת 'מיזם למעשה': מתי פיירמן, המכהן כמנכ"ל החברה מאז הוקמה לפני כשש שנים והוביל את זכייתה במכרז משרד העבודה והרווחה להפעלת מרכזי 'מפתח' בדרום ובמרכז הארץ, יסיים את תפקידו כמנכ"ל וימונה לתפקיד יו"ר החברה. במקביל יקודם שלום בוקובזה, סמנכ"ל ומנהל הדרכות בחברה, לתפקיד המנכ"ל וימשיך להוביל את תנופת הפעילות לקידום תעסוקת חרדים באמצעות מרכזי 'מפתח' הפרוסים במרחב הדרום ומרכז הארץ.

מתי פיירמן אומר כי: לאחר שש שנים אינטנסיביות אך מספקות במיוחד, במהלכם הגיעה החברה להישגים חסרי תקדים בהשמה וסיוע תעסוקתי למחפשי עבודה במגזר החרדי, אני מסיים את תפקידי כמנכ"ל מיזם למעשה. אני גאה במנהלי ועובדי המיזם, המייצגים ארגון בריא הנמצא בתנופת פעילות ועשייה ברוכה, ואמשיך ללוות את החברה בתפקידי כיו"ר ואסייע ככל הנדרש למנכ"ל הנכנס, שלום בוקובזה. אציין ששלום החל לעבוד ב'מפתח' לפני כעשור כמקדם תעסוקה, ובהמשך קודם עד לתפקיד סמנכ"ל החברה, וכעת נבחר בהמלצתי לתפקיד המנכ"ל. עובדה זו מעידה בעיקר על איכות העובדים ב'מפתח', העושים עבודת קודש בקידום התעסוקה במגזר החרדי, ואני משוכנע שהמנכ"ל, שדרת הניהול והצוות כולו ימשיכו לעשות ולהצליח גם לנוכח אתגרי התקופה בה אנו מצויים כעת.

שלום בוקובזה אומר כי: אני מודה למתי פיירמן ולהנהלת המיזם על האמון ועל הזכות הגדולה להוביל את הארגון שהיה לי לבית מקצועי מזה קרוב לעשור. כמי שעשה מגוון תפקידים ב'מפתח', אני מכיר מקרוב את אתגרי התעסוקה במגזר החרדי, וודאי בתקופה זו, אולם אני סמוך ובטוח כי בזכות הצוות הנפלא נוכל יחד עם משרד העבודה והרווחה להמשיך ולפתח את הכלים והמענים הטובים ביותר עבור מחפשי עבודה במגזר החרדי, כמו גם לאלו המעוניינים להתקדם ולהתפתח ברמה התעסוקתית והמקצועית.

שלום בוקובזה עובד במפתח מאז שנת 2012. התחיל כמקדם תעסוקה במרכז מפתח אשדוד. בהמשך ניהל את תחום קשרי המעסיקים באזור הדרום. לפני ארבע שנים קודם לתפקיד מנהל הדרכות וקשרי מעסיקים ובהמשך מונה לסמנכ"ל 'מיזם למעשה'. לשלום תואר ראשון בקרימינולוגיה וסוציולוגיה, ותואר שני בייעוץ ארגוני ומשאבי אנוש מאוניברסיטת תל אביב.

אודות מפתח:

'מפתח' פועל כבר למעלה מעשור, כרשת מרכזי הכוון תעסוקתי למגזר החרדי בפריסה ארצית רחבה, במימון משרד העבודה והרווחה. ל'מפתח' מקדמי תעסוקה לגברים ומקדמות תעסוקה לנשים, הנותנים מענה מקצועי מושלם למחפש העבודה, כולל הכוונה וליווי אישי, אבחון תעסוקתי מקצועי, הכשרה והשמה במקום עבודה מתאים. כל משתתף הפונה למפתח מוזמן לפגישה אישית עם יועץ תעסוקתי, ועובר מבחן נטיות תעסוקתיות מקצועי ללא תשלום, במטרה להציע עבורו את המשרות הרלוונטיות ביותר. באם ירצה בכך, יעבור המשתתף אבחון תעסוקתי מורחב יותר בתשלום מסובסד. בנוסף עומדים לרשותו עמדות לחיפוש עבודה במרכז, עם מאגר משרות איכותיות המתאימות לאורח החיים החרדי.

יועץ התעסוקה אף יסייע למשתתף בהחלטה לגבי רכישת הכשרה מקצועית לחיים, המשמעותית מאוד לעתידו התעסוקתי. משתתפים העומדים בתנאי הזכאות יקבלו שובר מיוחד של משרד העבודה לסבסוד או מימון ההכשרה המקצועית, להקלת העול הכלכלי בתקופת הלימודים. מדובר בסבסוד בסכומים משמעותיים, כאשר לעיתים משתתף מקבל 100% מימון להכשרה שעלותה אלפי שקלים.

גם לאחר שהתקבל לעבודה זכאי המשתתף למענק התמדה של עד 1,700 ₪ ממשרד העבודה בהתאם לתקופת התמדתו במקום העבודה החדש. הקורסים וסדנאות הכלולים במדריך נבחרו בקפידה לאחר עבודת מערכתית מקיפה במטרה להעניק למחפשי עבודה מקסימום כלים וידע יישומי הנחוץ בעולם התעסוקה הנוכחי.

השארת תגובה