החרדים מבקשים: שהרחוב יהיה נקי

באופן חסר תקדים במגזר החרדי ואחרי קריאות יוצאי דופן של שורת רבנים גדולים – מתגייסים מגישים בכירים בתקשורת החרדית ואמנים בעולם הזמר החסידי למען הניקיון במרחב הציבורי

מידת הניקיון. שורה של מגישים בכירים ואמנים מוכרים בעולם התקשורת והמוזיקה החרדית מצטרפים לקמפיין המיוחד של עמותת נקי על הניקיון במרחב הציבורי וקוראים לציבור לשמור על הניקיון ולהקפיד על המרחב הציבורי.

במסגרת תשדיר מיוחד, בהם משתתפים בכירי התקשורת החרדית מגיש המהדורה המרכזית ברדיו קול חי, אבי מימרן, מגיש תוכנית חידודון עמי מימון וכן הזמר החרדי המוכר ישי לפידות וכוכב הרשת החרדי המפורסם שוקי סלומון – קוראים לציבור להקפיד על הניקיון במרחב הציבורי.

כזכור, בשבועות האחרונים יצאו שורה של רבנים גדולים במגזר החרדי בקריאה מיוחדת לשמור על ניקיון ארץ ישראל ובראשם: הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו שליט"א, הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, הגאון רבי שלום ארוש שליט"א והגאון רבי אריה שטרן שליט"א רבה הראשי של ירושלים לשעבר.

הדברים נאמרו במסגרת קמפיין הסברה חוצה מגזרים של עמותת "נקי" והחברה להגנת הטבע למען השמירה על ניקיון ארץ ישראל, במסגרתם הוקם מיזם "חרדים לניקיון" להגברת ההסברה במגזר החרדי בנושא השמירה על הניקיון.

תגובה אחת
  1. הגיעה הזמן

השארת תגובה