בית שמש: 96 דירות במקום 16

פרויקט הפינוי הבינוי הענק בבית שמש: נתיב פיתוח החלה מדידות בדירות הכלולות בשלב הראשון של התכנית

הדמיית בניינים בשלב א' בתכנית ההתחדשות שמקדמת נתיב פיתוח בשכונת ביאליק בבית שמש קרדיט הדמייה אול אין
הדמיית בניינים בשלב א' בתכנית ההתחדשות שמקדמת נתיב פיתוח בשכונת ביאליק בבית שמש קרדיט הדמייה אול אין

קבוצת נתיב פיתוח מתקדמת בפרויקט הפינוי בינוי הגדול שהיא בשכונת ביאליק במרכז העיר בית שמש. החברה החלה במדידות בדירות הכלולות בשלב א' במתחם הראשון של התכנית. מדובר ב-16 דירות שייהרסו ובמקומן ייבנו 96 דירות בשני בניינים חדשים ומפוארים

במקביל החברה גם מתקדמת עם תוכנית האיחוד והחלוקה שהגישה לוועדה המקומית לקראת הדיון באישורה ופועלת לתכנון התשתיות של כל השכונה בעזרת יועצים חיצוניים במטרה להתחיל בבנייה בתוך שנה עד שנה וחצי.

פרויקט הפינוי בינוי של נתיב פיתוח בשכונת ביאליק כולל בניית כ-2,000 יח"ד חדשות  במקום כ-330 יח"ד ישנות שייהרסו ויפונו. קיימת תב"ע מאושרת שחילקה את השכונה לארבעה מתחמים, והחברה הגישה לוועדה המקומית תוכנית איחוד וחלוקה שחילקה את המתחמים לתתי מתחמים, כך שכל תת מתחם יוכל להתקדם בצורה עצמאית. מתחם A, שהשלב הראשון שלו יוצא לדרך בימים אלו, כולל פינוי של כ-64 דירות ישנות ובנייה של כ-400 דירות חדשות במקומן. תוכנית האיחוד והחלוקה הוכנה באמצעות משרד האדריכלים בר לוי דיין ומשרד השמאים סהר נבון לבקשת אדריכלית העיר בית שמש יעל היימן.

הפרויקט כולל גם מוסדות ציבור חדשים, פארקים, גינות שעשועים, תשתיות חדשות ועוד. שכונת ביאליק ממוקמת ממש במרכז העיר, קרוב לעורקי התחבורה הראשיים, למרכזים המסחריים, לשער העיר ולמוסדות העירייה.

לדברי שמחה גריידינגר, מנכ"ל ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, "פרויקט הפינוי בינוי מתקדם עוד צעד לקראת הקמת שכונה חדשה ומודרנית עם תשתיות ושטחים ציבוריים התואמים את שנת 2020 ואת הצרכים של התושבים בבית שמש. מדובר בתכנית מורכבת והדרגתית אשר תשנה בסוף התהליך את פני השכונה הותיקה לשכונה חדשה, ותספק איכות חיים ברמה גבוהה ביותר בסביבת מגורים חדשה וצעירה עם תשתיות חדשות"

לקבוצת נתיב פיתוח נדל"ן הבונה מזה כ-30 שנה ברחבי הארץ, פעילות נרחבת בעיר בית שמש ובימים אלה משלימה החברה 2 פרויקטים ברמה בית שמש א' עם למעלה מ-100 יחידות דיור הכוללים צמודי קרקע ובניינים. בנוסף, נמצאת נתיב פיתוח בביצוע ולאחר היתרים בלמעלה מ-30 בניינים עם כ-800 יחידות דיור ושטחי מסחר במספר פרויקטים ברמה בית שמש ד'. בסה"כ מבצעת החברה בימים אלה 12 פרויקטים ובהם כ-1700 יח"ד בעיקר בערים בית שמש, מודיעים וקרית ים. כמו כן, החברה מקדמת כיום פרויקטים של התחדשות עירונית הנמצאים בשלבים שונים בבית שמש, ירושלים, רמת גן, פתח תקווה ועוד.

השארת תגובה