פיגוע רצחני? אם לשישה בת 52

אסתר הורגן כבת 50 תושבת טל מנשה נמצאה הלילה מחוסרת הכרה ביער שקד בצפון השומרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותה

כאן נמצאה הנרצחת
כאן נמצאה הנרצחת

אישה בשנות ה-50 לחייה אותרה הלילה (שני) ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופה ביער שקד שבצפון השומרון.

בני משפחתה של האישה דיווחו על היעדרותה למשטרה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה במקום.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ונבדק חשד לרקע לאומני.

פרמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו, הובילו אותנו למקום שבו שכבה אשה כבת 52 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה, ללא דופק וללא כל סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהגיע למקום אמר: "אישה יקרה מלאה בטוב, יוצאת בצוהרי היום לפעילות ספורטיבית דקה מהבית שלה – מול אילו ברברים אנחנו עומדים? עם ישראל ינצח, לא תשברו אותנו".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לאירוע. "‏מתעוררים לאירוע קשה וכואב בצפון השומרון. שולח תנחומים למשפחתה של הנרצחת הי"ד ומבקש לחבק ולחזק את תושבי הישוב טל מנשה והשומרון כולו. כוחות הביטחון ישימו בעזרת השם את ידיהם על מבצעי הפיגוע הנורא הזה ויבואו איתם חשבון. 'וניקיתי דמם לא ניקיתי'".

יו"ר ימינה נפתלי בנט: "אני מזועזע וכואב את הרצח האכזרי אמש בשומרון של אסתר הורגן, אם לשישה ילדים בסמוך לביתה. בלתי נתפס שאישה שיוצאת לפעילות ספורט שגרתית לא חוזרת לביתה, לא חוזרת לילדיה. אני בטוח שכוחות הביטחון שלנו יגיעו במהרה לרוצח המתועב. אני שולח את תנחומיי לאבי המשפחה ולששת הילדים".

שר הפנים אריה דרעי: "‏מזועזע וכואב על הירצחה של אסתר הורגן הי״ד. ליבי נקרע על ששת היתומים שנכנסו למעגל השכול האכזרי. תנחומיי למשפחה ולתושבי טל מנשה והשומרון. סמוך ובטוח כי צה״ל וכוחות הביטחון ישימו ידיהם על מבצעי הרצח הנתעב" .

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר: "אסתר הורגן הי"ד, אם לשישה ילדים יצאה אתמול מביתה מבלי שוב.

היא נרצחה באכזריות, שפכו את דמה רק בגלל שהיא יהודייה. ברגעים אלו ליבנו עם משפחתה. בע״ה נבוא חשבון עם המרצחים, לא ננוח ולא נשקוט עד שהאחראים לרצח המתועב הזה ישלמו את המחיר".

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד: "אסתר הורגן, אמא לשישה ילדים, יצאה לריצה ביער ולא חזרה. אין גבולות לאכזריות ולרוע.

עם ישראל כולו כואב את כאב המשפחה. השם יקום דמה".

השר רפי פרץ: "‏פותחים את הבוקר עם הבשורה הקשה על הרצח האכזרי של אסתר הורגן, אם לשישה, אמש בשומרון.

לא ייתכן שאישה יוצאת לריצה אינה חוזרת לביתה. סומך על כוחות הביטחון והמשטרה שישימו את ידם על מי שביצע את הפשע הנתעב הזה, ושולח תנחומים למשפחה הכואבת".

עו"ד בן גביר מעוצמה יהודית: הרצח המזעזע ממחיש עד כמה ראוי צודק והגון השימוש בעונש מוות למחבלים. עם כל הכבוד לפוליטיקאים שייגנו את הרצח ויזדעזעו ממנו, מה שדרוש מהם זה מעשים ולא דיבורים. הגיע הזמן לדרוש מהפרקליטות הצבאית ליישם את חוק עונש המוות. מבלי זה אין לנו הרתעה נגד רוצחים שפלים שהולכים לבלות מקצת מחייהם בתנאי בית מלון.

תגובה אחת
  1. מע' האכיפה המשפט והפרקליטות מסורסים

השארת תגובה