4 $ – מבחן אנגלית 'כאן ועכשיו'

היזמים
היזמים

תכירו את :speak תוך עשר דקות בלבד תוכלו לדעת מהי רמת האנגלית שלכם. כן, כבר לא צריך מבחן ארוך ומורכב שמתרחש פיזית במקום כלשהו שאליו צריך להגיע, תשלום גבוה של 250 דולר, ואז המתנה מותחת לתוצאות שלוקחת כשלושה שבועות.

אז למי זה יכול לעזור? אם אתה מועמד למשרה, תלמיד, סטודנט או פשוט רוצה לדעת מהי הרמה שלך באנגלית- והכל דרך המחשב או הסלולרי ובעלות של 4 דולרים בלבד למבחן. כמובן שבמקרה של חברות ענק שבוחנות מועמדים למספר תפקידים, הדבר יעיל מאוד.

כך גם באוניברסיטאות שבהן ישנם הרבה מועמדים ממדינות ושפות שונות והמטרה היא לדעת לאפיין מהי רמת האנגלית של כל מועמד וגם לאפשר לו לשפר אותה.

יתרון נוסף הוא שבגלל שמדובר על מערכת טכנולוגית יש בה את יתרון האובייקטיביות: אין השפעה על מראה ומבטא ודעות קדומות של הבוחן על הנבחן, אלא הכל נעשה בצורה שבה נבדקים האלמנטים השונים של השפה שבה משתמש המועמד, תוך ראייה מקיפה על מכלול המרכיבים.

הצוות מונה 3 מפתחים וישנם גם מומחים לבלשנות, שפות ואנשי טכנולוגיה. כרגע ההתמקדות היא בשפה האנגלית והכוונה היא להתרחב לשפות נוספות בהמשך.

אחד מהמפתחים, חנן קופיאצקי, מסביר על הרקע מאחורי פיתוח האפליקציה: "יש ברחבי העולם 1.1 מיליארד אנשים שדוברים את השפה האנגלית כשפה שנייה. היא שולטת בעסקים, בתרבות בינלאומית, בתקשורת ובמסחר העולמי. אי אפשר להסתדר בלעדיה. מי שלא שולט בה- נשאר מאחור.

"המטרה היא לעזור לחברות גדולות כך שהבוחן יוכל בקלות לשלוח את המבחן למאות מועמדים וכבר על הבוקר לקבל ניתוח של התוצאות. אנחנו מאמינים שהחברות נמצאות תמיד עם רצון שהעובדים שלהם יהיו בעלי רמת אנגלית הכי גבוהה שיכולה להיות ולהעניק את השירות, למשל במקרה של מוקדי שירות לקוחות, ברמה הכי איכותית."

הסטארט-אפ זכה במדליית זהב בקטגוריית הפרסים שעסקה בהערכת תלמידים בטקס השנתי שעורך ארגון reimaginהארגון מחלק פרסים לסטארט-אפים וחברות טכנולוגיה שפועלות בתחום החינוך ומכונה "פרסי האוסקר של החינוך".

השארת תגובה