סרום טבעי לפנים: מזין ומאזן, נעים וממכר

חדש מלבנדר: הזנה פעילה לפנים בניחוח מופלא – סרום המספק לעור מגוון ויטמינים ושמנים אתריים מעולים מרגיעים וממכרים, הנספג לשכבות העמוקות • מתאים לעור רגיל – מעורב וכבסיס לקרם לטיפוח עור יבש

סרום טבעי לפנים – מזין של לבנדר קוסמטיקה טבעיתמכיל תערובת הזנה של שמנים מעולים כולל שמן אבוקדו, שמן זרעי ענבים, שמן אובלפיכה ועוד המעולים לטיפוח הפנים, 100% טבעי בעל מרקם קליל הנספג במהירות, מעשיר את עורך בלחות החודרת עמוק ומשפרת מיידית את מראה העור לעור פנים גמיש ורך. הסרום מכיל ויטמינים רבים ביניהם – E,C,K,B וקרטנואידים. לעור יבש מאד מומלץ להשתמש בסרום כבסיס לקרם פנים משמן זית או קרם משקם.

לסרום ניחוח נפלא, משכר וממכר, בעל שמנים אתרים המרגיעים ומתאימים לכל סוגי העור.
  • מוצר 100% טבעי, 100% חומרים פעילים, טבעוני ברישיון משרד הבריאות.

    סרום הזנה לפנים מבית לבנדר | צילום: תום לנגפורד​
  • מכיל מיצוי שמן אולפיכה טבעי ומרוכז ושמן אבוקדו מכבישה קרה.

מוצר נקי וטרי – עדין לעור ללא SLS ותוצרי נפט, ללא חומרים משמרים ושאר כימיקלים וללא חומרי ריח סינטטיים רק שמנים אתריים טהורים.

מוצר טרי – בלבנדר קוסמטיקה טבעית מייצרים את המוצרים שלנו בכמויות קטנות ונותנים לסרום תוקף של 18 חודשים מיום הייצור ודואגים להביא את המוצרים כמה שיותר מהר אליכם על מנת שתהנו מקוסמטיקה טרייה ומעולה כמו אוכל טוב.

כל המוצרים ללא אריזה חיצונית נוספות (קופסא) וכל האריזות הם אריזות זכוכית או פלסטיק העובר מיחזור בקלות – עושים הכל על מנת להקטין למינימום את ההשפעה על הסביבה.

מוצרי קוסמטיקה טבעיים שהולכים טוב עם סרום טבעי לפנים – מזין

סרום יום מעולה להזנה של עור רגיל-מעורב ויבש. לעור יבש-יבש מאוד חשוב להמשיך את ההזנה של העור עם קרם פנים טבעי כקרם פנים משמן זית מעולה עם שמן זרעי ענבים, חמאת שיאה ושמן קוקוס או קרם משקם על בסיס חמאת שיאה עשירה מאוד ומעולה לעור יבש. מומלץ לטיפוח הלילה להזין את העור בסרום הלילה אנטי אייג’ינג הממשיך את הזנת העור והלחות יחד עם אסטקסנטין – מיצוי האצה האדומה הנהדר לעור.

ניקוי הפנים חשוב עד מאוד ואנו ממליצים לנקות את הפנים תמיד עם סבון פנים עדין משמן זית לפני השימוש בסרום או בקרם. הסבון מנקה את העור בעדינות, לא מייבש ומשאיר אותו מאוזן ובריא ומוכן לספוג שמנים ולחות הטובים לו. בלבנדר רוקחות טבעית ישנם מגוון מוצרים לניקוי עור פנים טבעי להשלמת תהליך הניקוי לפי צרכי העור שלכם.

אופן השימוש:

עסי מעט סרום על פנים נקיות בתנועות סיבוביות עד לספיגה.

https://www.lavender.co.il/

 

השארת תגובה