ביי ביי לראשים השחורים: עור פנים נקי ללא שומן

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' מציע לצעירים סדרת מוצרי ניקוי לטיפול בראשים שחורים: PURE ACTIVE

סדרת מוצרי הניקוי לטיפול בראשים שחורים של גרניה | צילום: יח"צ חו"ל
סדרת מוצרי הניקוי לטיפול בראשים שחורים של גרניה | צילום: יח"צ חו"ל

עטית המסכה על הפנים כבר הפכה להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום. כדי להימנע מפגמי עור או ראשים שחורים, חשוב להקפיד על ניקוי יעיל של עור הפנים.

עור מעורב עד שמן מאופיין בהפרשת יתר של סבום ובשמנוניות על כל שטח הפנים או חלקם. לעתים, בעלי עור מעורב או שמן סובלים מפגמי עור כראשים שחורים או מעבר להפרשת השומן; גם אלה דורשים טיפול יומיומי. על מנת לטפל בפגמים אלה, יש לשלב בשגרת הטיפוח מוצרי ניקוי יעילים, בעלי רכיבים המתאימים לבעלי עור מעורב או שמן, שיעניקו להם טיפול ממוקד להפחתת מראה הפגמים ומראה ברק שומני.

מותג הטיפוח 'גרנייה' מציע 3 מוצרים שהם Must לטיפול בראשים שחורים:

  • פיור אקטיב 3 ב-1 פחם לניקוי ראשים שחורים – שלוש פעולות במוצר כוכב אחד: ניקוי: הפורמולה עשירה בחומצה סליצילית, הידועה ביכולותיה לטהר את העור ולנקות אותו ביסודיות מלכלוך ולסייע בהפחתת הפגמים. גרגירים: מכיל חלקיקי פילינג המופקים מן הטבע, לניקוי אינטנסיבי של הנקבוביות ושל הראשים שחורים. מסכה לניקוי אינטנסיבי: שימוש במוצר כמסכה, יאפשר לרכיבי הניקוי היעילים -פחם צמחי ותמצית אוכמניות- להפחית ביעילות את מראה הברק השומני לאורך זמן ולהותיר את העור בתחושה רעננה, טהורה ונקייה. מחיר מומלץ לצרכן: 35.9 ₪ (150 מ"ל)
  • מסיכת פחם מתקלפת לניקוי ראשים השחורים Pure Active Peel Off- מסכה המכילה פחם ממקור נטורלי, מינרל הידוע ביכולת הספיחה העוצמתית שלו + חומצה סליצילית, רכיב אידיאלי לבעלי עור מעורב או שמן. מחיר מומלץ לצרכן: 41.9 ₪ (50 מ"ל)
  • מסיכת לחות טישו פחם טהור אצה שחורה Pure Charcoal TISSUE MASK – מסכה חד פעמית לטיהור העור, הענקת לחות וצמצום מראה הנקבוביות, מכילה חומצה היאלורונית, תמצית אצות שחורות, אשר בשימוש מתמשך מסייעות בצמצום מראה הנקבוביות, ופחם טהור הידוע ביכולות ספיחת לכלוך. מחיר מומלץ לצרכן: 14.9 ₪ (28 גרם)
תוצאות השימוש בתכשירים נראים לעין, עור הפנים נקי באופן יסודי מראשים שחורים ומראה הפנים הופך לאחיד ומאט יותר. לאחר שימוש במשך 4 שבועות – ניקיון הראשים השחורים ומראה הנקבוביות הפעורות מצטמצם.

טיפ: ניתן לבחור להשתמש בתכשיר 1 וניתן לשלב בין 3 התכשירים.

  • להשיג ברשתות הפארם, בתי כל-בו, רשתות המזון ובתמרוקיות פרטיות
השארת תגובה