שווה יותר מתל אביב – שני משרדים אחרונים

בפרויקט החלוצים בנתניה נותרו שני משרדים אחרונים למכירה עומרי ראובני, סמנכ"ל שיווק: "התשואה מהשכרת משרדים בנתניה מבטיחה יותר מהתשואה בתל אביב"

פרויקט החלוצים של איציק תשובה, הדמיה - טטרו שחר אדריכלים
פרויקט החלוצים של איציק תשובה, הדמיה - טטרו שחר אדריכלים

בפרויקט המסחר והמשרדים שמקימה קבוצת איציק תשובה ברחוב החלוצים במרכז נתניה נותרו רק שני משרדים למכירה, כך מדווחת היום החברה. המשרדים ממוקמים בקומה ה- 12, כל אחד מהם בשטח של 145 מ"ר כל אחד ובמחיר של 13,500 ₪ למטר.

הפרויקט ייחודי בנוף של מרכז העיר, מגדל משרדים מרשים ומפואר, שתוכנן ע"י האדריכל גבי טטרו, כולל 12 קומות ו- 26,000 מ"ר של מסחר ומשרדים. ממוקם בקרבה למשרדים ממשלתיים כמו: בניין בית המשפט, ביטוח לאומי, הוצאה לפועל, לשכת הטאבו וקניון השרון. הפרויקט יכלול קומת מסחר (קרקע) ומעליה 12 קומות משרדים. כמו כן, 4 קומות חנייה תת קרקעיות, לובי מפואר ו- 7 מעליות.

לדברי עומרי ראובני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת איציק תשובה: "הפרויקט נהנה ממיקום מבוקש ומסטנדרט תכנון ובנייה גבוהים במיוחד. בנתניה אין כמעט היצע של משרדים ברמה הזאת, מה שגורם לביקושים לעלות ויביא גם לתשואה גבוהה מהשכרת המשרדים. בתל אביב, ברמת החייל למשל, היצע המשרדים להשכרה גבוה, ולכן באופן טבעי הביקושים בכל פרויקט נמוכים יותר והתשואה הצפויה אף היא נמוכה יותר מאשר בנתניה".

ראובני מוסיף כי "קהל היעד של הפרויקט הוא בעיקר בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין, רואי חשבון, רופאים עצמאיים וכיו"ב".

קבוצת איציק תשובה היא מהבולטות בענף הנדל"ן הישראלי ומקימה מרכזי תעסוקה ומסחר רבים, ביניהם את מטרופולין באזור התעשייה פולג בנתניה ואת פרויקט בוסטון ביזנס סנטר בראשון לציון. כמו כן, החברה הקימה ומקימה אלפי יחידות דיור.

השארת תגובה