סגר בחיפה: דירות גן להשכרה

במתחם "הרובע" הסגר יותר נוח: גולדן ארט משיקה את דירות הגג והגן בבניין להשכרה בחיפה

פרויקט הרובע של חברת גולדן ארט בחיפה זווית רחבה קרדיט צילום – Mike Tat Photography
פרויקט הרובע של חברת גולדן ארט בחיפה זווית רחבה קרדיט צילום – Mike Tat Photography

חברת גולדן ארט, המקימה את פרויקט "הרובע" בחיפה המשלב דירות למכירה ודירות להשכרה ארוכת טווח, משיקה את דירות הגג והגן בבניין להשכרה. בבניין מוצעים להשכרה דירות גן  בנות 2 חדרים בשטח של 50-53 מ"ר עם גינה בשטח של 16-24 מ"ר בשכ"ד של 3200 ש"ח לחודש. בנוסף בפרוייקט דירות גג או דירות עם מרפסות גדולות בנות 3-4 חדרים ובשכ"ד של החל מ- 4200 ש"ח לחודש.

לדברי שמעון ג'יני, מנכ"ל חברת גולדן ארט "משבר הקורונה עשוי להוביל לשינוי במספר תחומים הנוגעים לתרבות המגורים ולתרבות העבודה וליחסי הגומלין בין האופן שבו אנחנו עובדים וגרים. תחום שכבר בא לידי ביטוי הוא הבנת החשיבות של גודל ואיכות המרחב הפרטי. החשש מחזרת מצב חירום כפי שחווינו בסגר הראשון וחווים כעת, המחייב להישאר בבית, מעלה את הביקושים לדירות מרווחות יותר עם מרפסת או גינה. הפנטהאוזים ודירות הגן אותן אנו מציעים להשכרה, ושחלקן כבר הושכרו, עונות על הצרכים בתחום זה".

הבניין להשכרה בן 9 קומות וכולל 131 דירות בנות 2, 3 ו-4 חדרים, כ-85% מהדירות הן דירות של 2-3 חדרים שכוללות מרפסת/גינה. מדובר בדירות מרוהטות עם מטבח מאובזר הכולל כיריים, מקרר, מדיח ותנור, ארונות קיר ומיזוג מיני מרכזי דירתי. חלק מהדירות מוצעות עם ריהוט מלא לטובת גיוון המענה לצרכי שוכרים. הבניין מנוהל באופן מלא  על ידי חברת ניהול, עם פסיליטיז הכוללים חדר כושר, מועדון דיירים, חדר כביסה, תחזוקה שוטפת עם אב בית, מוקד לתקלות 24/7 ומערכת חימום מים מרכזית.

פרויקט הרובע המוקם על ידי חברת גולדן ארט כולל סה"כ 198 יח"ד ב-3 בניינים בני 9 קומות כל אחת. הדירות הן בנות 2-5 חדרים, דופלקסים ופנטהאוזים, חלקן למכירה וחלקן להשכרה ארוכת טווח כאמור. בנוסף כולל הפרויקט חזית מסחרית בהיקף כולל של 800 מ"ר וחניה תת קרקעית והוא צמוד לפארק חדש בן 12 דונם שהוקם על-ידי העירייה. הבניין להשכרה כולל 131 דירות בנות 2, 3 ו-4 חדרים, כ-85% מהדירות הן דירות מאובזרות של 2-3 חדרים שכוללות מרפסת/גינה.

קבוצת גולדן ארט היא קבוצה יזמית המובילה פתרונות דיור בראייה הוליסטית. הקבוצה מאמינה שלא מספיק רק לבנות בניין בסטנדרט גבוה, אלא נדרש לפעול בראייה ארוכת טווח במודל לפיתוח שכונות המשלב גם מסחר ושירותים לקהילה לרבות חינוך ותרבות, המביאים לידי ביטוי אוטונומי את אופייה ומובילים לשדרוג מעמד הסביבה כולה. בין מייסדי גולדן ארט עומדים מייסדי החברה האמריקאית ARTIMUS NYC ובמוניטין החברה רזומה נרחב של בניית ואחזקת בנייני מגורים, שטחי מסחר ומלונאות לאורך שנים.

אתר הדירות להשכרה בפרויקט הרובע: https://www.harovarent.co.il/

השארת תגובה