חנות נוספת של אייקוס (IQOS) של פיליפ מוריס

רועי עמית, מנכ"ל פיליפ מוריס ישראל: "פיליפ מוריס נטלה על עצמה מחויבות גלובלית לעתיד ללא עשן. פתיחתה של חנות IQOS נוספת מציינת אבן דרך חשובה לקראת הגשמת החזון שלנו, בישראל וברחבי העולם, להחלפת הסיגריות הרגילות בחלופות ללא בעירה, אשר גם הFDA קבע לגביהן כי מדובר במוצר שונה באופן מובהק מסיגריות והוכח כמפחית את החשיפה לכימיקלים מזיקים"

חנות אייקוס3- צילום אמיר יעקבי
חנות אייקוס3- צילום אמיר יעקבי

פיליפ מוריס מרחיבה את פעילותה בישראל:

פיליפ מוריס בע"מ הודיעה על פתיחת חנות נוספת בקניון הזהב שבראשון לציון, במה שמסתמן כצעד נוסף קדימה אל היעד שהחברה הציבה לעצמה: להפוך את חזונה לעתיד ללא עשן בישראל, למציאות. חנות זו מצטרפת לחנות הדגל של החברה בדיזנגוף סנטר, תל- אביב, וללמעלה מ- 350 נקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ המספקים שירות ללקוחות המוצר.

האייקוס הינו מוצר הדגל של החברה המיועד למעשנים בגירים. המוצר נמכר בהצלחה מרובה בלמעלה מ-50 שווקים, והחנות החדשה בישראל תצטרף ליותר מ- 140 חנויות דגל שכבר פרוסות ברחבי העולם. מאז השקתו בישראל, אלפי מעשנים כבר נטשו את הסיגריות והצטרפו למיליוני מעשנים בגירים ברחבי העולם שעברו להשתמש במוצר.

ההודעה על פתיחת החנות מגיעה שבועות ספורים לאחר ההחלטה הדרמטית של הFDA, המבוססת על מחקר מדעי שערך כ-4 שנים, לפיה בפעם הראשונה בהיסטוריה הכריז הFDA על אלטרנטיבה לעישון כ"שונה מהותית מסיגריה משום שמבוססת על חימום טבק ולא על בערה" ובשל כך "מפחיתה באופן משמעותי את החשיפה לכימיקלים מזיקים" לשון הFDA.

עבור פיליפ מוריס, מדובר במהלך נוסף באסטרטגיית השיווק החדשה שבה דוגלת החברה מאז שנת 2019, במסגרתה היא פועלת כדי להרחיב את שיווק המוצר ברמה הארצית, וזאת כדי להנגיש אלטרנטיבה זו למירב המעשנים הבגירים בארץ.

החנות עוצבה בסגנון חדשני וקפדני תוך מתן דגש על חווית לקוח מיטבית, בהתאם לקו העיצובי של חנויות האייקוס בעולם, השואבות השראה מבוטיקים כגון נספרסו. בחנות יספקו מומחי IQOS למעשנים בגירים מידע על מכשיר האייקוס, הסבר על המדע מאחורי פיתוחו ואפשרות לרכוש את הדגמים המתקדמים ביותר, ביניהם מהדורה מוגבלת של מכשיר ה- LUCID TEAL, המוצעים בשילובי צבעים שונים ואקססוריז בהתאמה אישית. החנות, שבה ניתן יהיה לרכוש את יחידות הטבק ('היטס') ב – 5 סוגי טבק ומנטול לשימוש באייקוס, תפעל גם כמוקד שירות לקוחות.

השארת תגובה