עטרה: רשת קמעונאית חדשה לפירות וירקות

אחרי ההצלחה בשוק הסיטונאי חברת עטרה מגיעה למרכזי הערים: משיקה רשת קמעונאית חדשה לפירות וירקות • עופר עטר, מנכ"ל חברה עטרה: "ההחלטה להרחיב את המותג גם לשוק הקמעונאי התבססה על ההבנה כי הצרכן הישראלי מחפש היום לצרוך מוצרים, בוודאי מוצרי מזון, בחנויות המתמחות, בדומה למתרחש בשוק האטליז ובשוק המאפיות"

עטרה כפר סבא | צילום: צחי קיבנשטיין
עטרה כפר סבא | צילום: צחי קיבנשטיין

חברת עטרה, העוסקת בשיווק פירות וירקות, מרחיבה את הפעילות: לאחר שביססה את מעמדה בתחום השיווק וההפצה של תוצרת חקלאית טרייה, החברה פותחת לראשונה רשת קמעונאית לפירות וירקות במרכזי הערים, תחת המותג 'עטרה'. החנות הראשונה נפתחה השבוע בכפר סבא באזור מתחם G, והיא מתפרסת על שטח של 320 מ"ר. החברה מתכננת פתיחה של עשרות חנויות בשנים הקרובות. עלות ההשקעה במהלך מוערכת בכ- 1,000,000 ש"ח לחנות. החנויות יציעו מגוון עצום של פירות וירקות טריים באיכות גבוהה ובמחיר נמוך, לצד מוצרים משלימים מעולמות הקולינריה השונים לבישול ולאפייה, כמו כן כלי בית הקשורים לתחום.

חברת עטרה שיווק פירות וירקות נוסדה ב- 1994 על ידי בני משפחת עטר, חקלאים מעמק יזרעאל מ- 1951. החברה מתמחה בגידול וקניית תוצרת ממאות חקלאים שונים, איתם הם נמצאת בהתקשרות מתמשכת, ושיווקם ללקוחות החברה. הקו המנחה את חברת עטרה הוא מתן פתרון למגוון לקוחות החברה תוך שימת דגש לאיכות, טריות ושירות. מנכ"ל החברה הוא עופר עטר, הבכור מבין חמשת האחים. יתר האחים משולבים בתפקידים בכירים נוספים בחברה ובמשק החקלאי של המשפחה.

חברת עטרה נחשבת היום לאחת מחברות השיווק וההפצה הדומיננטיות בתחום, ומעסיקה מעל 100 עובדים. קהל הלקוחות של

עופר עטר | צילום: צחי קיבנשטיין

חברת עטרה מונה סוגים שונים: סופרמרקטים, מינימרקטים, רשתות שיווק, מרכוליות קיבוציות ופרטיות, ירקניות, מטבחים קיבוציים ופרטיים, בתי מלון, בתי חולים ובתי אבות, חברות קייטרינג, חברות ספנות, ארגונים ממשלתיים, מפעלי סלטים, מסעדות, בתי קפה ועוד.

בשנים האחרונות עטרה נמצאת בתנופה עסקית משמעותית: לפני כ- 5 שנים, הקימה החברה מרכז לוגיסטי גדול ומתקדם, מבוקר טמפרטורה. המרכז שוכן באזור התעשייה מבואות הגלבוע שבעמק יזרעאל. למרכז הלוגיסטי, הפועל בסטנדרטים בינלאומיים, מגיעה התוצרת בכל בוקר, והיא מחולקת כבר באותו יום כשהדגש הוא על טריות ואיכות הירקות והפירות ישר מהשדה. ההפצה נעשית על ידי חברת עטרה באמצעות צי משאיות חדשות מבוקרות טמפרטורה. שטחו של המרלו"ג הוא 7,000 מ"ר, ובהקמתו הושקעו למעלה מ 20 מיליון ₪.

עופר עטר, מנכ"ל חברה עטרה: "ההחלטה להרחיב את המותג גם לשוק הקמעונאי התבססה על ההבנה כי הצרכן הישראלי מחפש היום לצרוך מוצרים, בוודאי מוצרי מזון, בחנויות המתמחות, בדומה למתרחש בשוק האטליז ובשוק המאפיות. אנחנו רוצים ליישם את המומחיות רבת השנים שצברנו בתחום הקמעונאות לכדי פתיחת חנויות, ולהנגיש ללקוחות קצה את מגוון המוצרים ללא פערי תיווך. זהו יום מרגש מאוד עבורנו".

החנות בכפר סבא תפעל 6 ימים בשבוע, בימי ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-20:00, ובימי שישי בין השעות 8-14. בחנות יפעלו קופות בשירות עצמי לנוחיות הצרכנים. כמו כן החנות תשמש לקוחות עסקיים הרוצים לחוש את התוצרת מקרוב ולבחור אותה בעצמם.

כשרויות המוצרים: מהדרין אפרתי, בד"צ העדה החרדית

צילום: צחי קיבנשטיין
השארת תגובה