הגשמה השלימה בהצלחה גיוס נוסף

והפעם: גיוס הון מציבור המשקיעים לצורך העמדת הלוואה לפרויקט תמ"א רחב היקף באשדוד  

הדמיית הפרויקט
הדמיית הפרויקט

הגשמה, חברת השקעות הנדל"ן הגדולה בישראל, השלימה  גיוס הון לטובת העמדת הלוואה לפרויקט תמ"א רחב היקף בעיר אשדוד. השלמת הגיוס נחתמה בתוך זמן קצר ולפני הזמן הצפוי על פי יעדי החברה.

"השלמת הגיוס בפרק זמן קצר כל כך, מוכיחה שוב כי המשקיע הישראלי מרגיש בנוח עם השקעות בישראל בעת הזו" אומר ניר יעקובוביץ', מנהל הפיתוח העסקי של הגשמה, ומוסיף: "הסיבות לכך טמונות במספר גורמים: ראשית, הנגישות לפרויקטים, שחשיבותה מתחדדת בימים אלו; שנית, חוזקו של השקל, המוכיח עצמו כמטבע יציב לאורך זמן; שלישית, הטרנזקציות בשוק הנדל"ן הישראלי ממשיכות להיות בתנופה באזורי הביקוש; ורביעית, העובדה שענף הנדל"ן ממשיך לעבוד ברציפות למרות המשבר ולאור הגדרתו כענף חיוני במשק".

על הפרויקט

הפרויקט, ברחוב קרן היסוד באשדוד, יכלול חיזוק ושיפוץ 4 מבנים קיימים – שלושה בניינים של 16 יח"ד ובניין נוסף הכולל 24 יח"ד ובסה"כ 72 יחידות דיור, שיורחבו בשטח של 23-25 מ"ר, ויתווספו אליהן מרפסות שמש. התוכנית כוללת הוספת 2.5 קומות ויחידות דיור בקומות הביניים, ובסה"כ תוספת של 65 יחידות דיור חדשות. תמהיל הדירות החדשות כולל דירות 3 חדרים בגודל 82 מ"ר+ 12 מ"ר מרפסת, דירות 4 חדרים בגודל של כ- 97-119 מ"ר, פנטהאוזים ודירות גן. החברה היזמית המובילה את הפרויקט היא קבוצת אחדות בצד קבוצת יסוד.

"משבר הקורונה נתן אותותיו גם בתנאי העסקה" ממשיך יעקובוביץ' ומסביר, "לאור השלכות המשבר על המציאות הכלכלית וההבנה כי טמונה בו הזדמנות לשיפור עמדות בעסקה, יזמה הגשמה מו"מ מחודש עם החברה היזמית והביאה לשיפור התנאים המסחריים לטובת המשקיעים. המשקיעים זיהו את הפוטנציאל והתוצאות כאמור, לא איחרו להגיע".

הפרויקט  ממוקם בחלקו הדרומי של רובע ד' באשדוד. בסביבה הקרובה לנכס ניכר תהליך מואץ של התחדשות עירונית כמו בחלקים רחבים של אשדוד. ככלל מצויה אשדוד בתנופת בניה בהיקפים חסרי תקדים בפרויקטים של תמ"א 38, בשל קיום תנאים פיזיים והנדסיים לצד כדאיות כלכלית ורצון מובהק של העירייה בקידום פרויקטים מסוג זה.

אודות הגשמה

הגשמה היא חברת השקעות פרטית המאפשרת למשקיעים פרטיים להשקיע בפרויקט נדל”ן יחד עם היזם. כך, נהנים המשקיעים מקבוצת השקעה משמעותית וחזקה, ומהאפשרות לקחת חלק בפרויקטים גדולים בתחום הנדל"ן, בארץ ובחו"ל. מאז הוקמה בשנת 2009, מנהלת ו/או ניהלה הגשמה כ-245 פרויקטים בישראל, ארה"ב, קנדה, לונדון, ברלין, הולנד ועוד, מהם 128 אקזיטים (פרויקטים שהושלמו). מועדון המשקיעים של הגשמה כולל למעלה מ 32,000 חברים.

השארת תגובה