ירושלים: קייטנת קורונה – עד הבית

קייטנת קורונה עד הבית - בירושלים
קייטנת קורונה עד הבית - בירושלים

פרץ התזזיתיות שמגלה הקורונה, הביא לגל של יצירתיות בתרגום של הפקות למציאות השונה של הריחוק החברתי בעידן הקורונה. הדרך לביצוע הייתה להביא עד הבית חוויות שהיו חלק בלתי נפרד מהחופשה בימים של טרום הקורונה. בתוך גל ההפקות בלטה באופן מפתיע ההפקה של קייטנת קורונה וירטואלית מהניידת שהפיקה מיכל כץ עבור המנהל הקהילתי אשכולות בירושלים. הקייטנה הווירטואלית מהניידת, הביאה ממש עד חלון הבית את חווית הקייטנה, על כל המכלול שלה משירת המנון משותפת של הילדים במרפסות ובחלונות עד חידונים הפעלות ופרסים בשידור חי.

לקראת הקייטנה פורסמו בתיבות הדואר בשכונות, לוח הזמנים המלא של הקייטנה ומועדי ההפעלה השונים. הילדים קיבלו הודעה מוקדמת על הפעילות, שבחלקה כללה פעילות ביתית ותחרות נושאת פרסים דרך הטלפון.

תושבי השכונות במנהל הקהילתי אשכולות נהנו מחוויה יוצאת דופן, פיצוי קטן על האופי השונה שקיבלה השנה החופשה. התושבים הצביעו ברגלים ונטלו חלק באופן פעיל בשלל החוויות המשעשעות והמאתגרות שהציעה הקייטנה שהתיישבה להם מתחת לחלון הבית. הקייטנה התקיימה בין הימים כ'-כ"ב אב וכללה בהתאם לרוח התקופה, תחרות שינון של כללי הריחוק החברתי במטרה להטמיע את החשיבות הגדולה של שמירה הכללים, בפרט לקראת החזרה ללימודים של תלמידי תלמודי התורה ובתי הספר.

השארת תגובה