בנט: הממשלה הזו איומה ונוראה

יו"ר ימינה תוקף בחריפות: "אני חושב שהממשלה הזו היא איומה ונוראית בכל החזיתות – מהגרועות בתולדות מדינת ישראל. צריכים להעיף את הממשלה הזאת לכל הרוחות"

שר החינוך נפתלי בנט בריאון לאבי גרינצייג ואבי בלום, צילום פישל רוזנפלד (8)
שר החינוך נפתלי בנט בריאון לאבי גרינצייג ואבי בלום, צילום פישל רוזנפלד (8)

יו”ר ימינה, חבר הכנסת נפתלי בנט, איים, כי מפלגתו לא תמליץ על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה הבאה – אם יוביל כעת לבחירות נוספות.

“לא בטוח שנמליץ על נתניהו אחרי הבחירות – הוא נכשל כישלון נחרץ בטיפול בקורונה, ומיליון ישראלים משלמים מחיר כבד מנשוא”.

הוא הוסיף: “אני חושב שהיינו צריכים להקים ממשלה אחרת לגמרי. אני חושב שהממשלה הזו היא איומה ונוראית בכל החזיתות – מהגרועות בתולדות מדינת ישראל. בקורונה ובדברים אחרים”.

הוא ציין, כי כל עוד המלחמה בקורונה נמשכת, אין ללכת לבחירות. “ברגע שנוריד את הלהבות ונשתלט על המגפה, צריכים להעיף את הממשלה הזאת לכל הרוחות”.

בנט לא מתבשם מהסקרים שמנבאים למפלגתו 16 מנדטים. “סקרים זה נחמד מאוד, אבל זה כל מה שזה. אתה לא הולך עם זה למכולת ולא עושה עם זה שום דבר. אני לא רואה כרגע בחירות ואני חושב שזו תהיה שגיאה לגרור את המדינה לבחירות”.

בהמשך, התייחס לתקרית שאירעה מוקדם יותר היום בהר דב שבגבול לבנון: “מדינת ישראל תמיד צריכה להוביל תזמונים ולא להיגרר”, טען.

כשנשאל אם הוא חושש כי ההחלטות של מערכת הביטחון לא נגועה בשיקולים פוליטיים, השיב: “אני מאמין שכל המערכת לא תגרור את המדינה להרפתקאות צבאיות מסיבות לא ענייניות. אני מכיר את הנפשות הפועלות.

“אני חושב שכמדיניות, נוצרה משוואה מאוד בעייתית. אנחנו לא צריכים ללכת על קצות האצבעות כדי להתגונן מפני ירי ופעילות חבלנית של אנשי חזבאללה בסוריה. תהליך שינוי המשוואה צריך להיות בתנאים שלנו”.

השארת תגובה