"לא רוצים בחירות, שביבי יתפטר"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, משנה כוון: במקום לתקוף את הממשלה ואת שותפיו לשעבר שברחו כשלפיד מנע ממשלת חירום – הוא מרמז כמי שאוחז בידיו הסכמים עם כל סיעות הבית

יאיר לפיד
יאיר לפיד

יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד קרא לראש הממשלה להתפטר בעקבות משבר הקורונה: “בנימין נתניהו צריך להתפטר. הוא נכשל. הוא איבד שליטה. אם נתניהו יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית.

אין לאזרחי ישראל זמן יותר. אנחנו במצב חירום. אני קורא לכל סיעות הבית: הגיע הזמן להראות לו את הדרך הביתה. המדינה יותר חשובה מכולנו. נתניהו צריך ללכת הביתה. היום.

זה כישלון מקיר לקיר. הכל על שמו. בינואר הקרוב, בשיא גל החורף של הקורונה, הוא יישב שלוש פעמים בשבוע על ספסל הנאשמים. נתניהו עשה בעבר דברים טובים, אבל זה נגמר. אי אפשר להמשיך ככה. הוא צריך ללכת.

אומרים לנו, ‘מה אתם רוצים, בחירות?’ לא. לא צריך בחירות. אם נתניהו יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית. לא ממשלת המנותקים הענקית שנתקענו איתה. הדבר האמיתי. 18 שרים. ממשלה יעילה, חדה, חדורת מטרה.

ברגע שנתניהו יתפטר, כולם יצטרפו. יאחדו כוחות. אנחנו, בנט, ליברמן. נביא לשולחן נסיון, תוכניות עבודה מסודרות, יכולות ניהול משברים. כל מה שאין עכשיו”.

 

תגובה אחת
  1. לפיד חפס לך מקצוע אחר פוליטיקאי אתה לא עשית טעות שאי אפשר לסלוח חברת למשוטפת רק בגלל שנאתך ליהודים אין משהוא אחר אתה אויב העם קוראים לזה בוגד

השארת תגובה