בעין יפה בעידן המסיכה

התקופה האחרונה הביאה לחיינו שינויים קיצוניים, והמסכות הפכו לחלק בלתי נפרד מהפנים שלנו ♦ כיסוי רוב הפנים מנטרל את יכולת ההבעה באמצעות הפה, והעיניים הפכו להיות מקור התקשורת העיקרי שלנו אחד עם השני ♦ הטיפולים והפתרונות למראה עיניים פקוח לרווחה, צעיר ורענן

כיצד נשווה לעיניים מראה רענן וצעיר? גייסנו למשימה מומחים מתחום הקוסמטיקה והכירורגיה הפלסטית:

ליאת הלפרט-פליסר, סמנכ"לית ההדרכה והפיתוח של דרמלוג'יקה ישראל, מציגה זווית שונה לפעילות העור סביב העיניים – העור סביב העיניים הוא ללא ספק מוקד למחקר נרחב בתחום בריאות העור. הוא נתון למתח המתמיד שנוצר על ידי הפעלת השרירים מסביב לעיניים שהם המהירים ביותר בגוף שלנו. אנו מבצעים למעלה מ- 100,000 תנועות עיניים ביום, רובן מתרחשות בפחות ממאית השנייה – כהרף עין, פשוטו כמשמעו! העור סביב העיניים הוא גם העור העדין ביותר בגופנו, ולכן העור באזור העיניים הוא לרוב האזור הראשון בו מתחילים להופיע סימני הזדקנות מוקדמת. תנועות פנים יכולות להשפיע על מראה העור, למשל: תנועות עיניים יומיומיות והזדקנות העור. להבעות הפנים שלנו השפעה משמעותית על המבנה והאלסטיות של העור – ולאורך זמן יכולים לתרום ישירות להופעת סימני הזדקנות מוקדמת.

העור סביב העיניים שלנו צריך בוסט לניטרול ההשפעות המזיקות המשפיעות עליו. ויטמין C הוא אחד מנוגדי החמצון הזמינים החזקים ביותר.

אחד הפיתוחים המתקדמים ביותר למיצוק והבהרת אזור העיניים הוא ביולומין C איי סרום החדש של דרמלוג'יקה אשר מבוסס על קומפלקס ויטמין C אולטרה יציב, בעל זמינות ביולוגית גבוהה לצורך הבהרה דרמטית, מיצוק וליחוח העור סביב העיניים. תכשיר חדש זה מאפשר לנו להילחם בהופעת סימני הזדקנות בטרם עת הנגרמים כתוצאה מתנועות עיניים יומיומיות ומסטרס סביבתי.

סרום עיניים המבוסס טכנולוגיה חדשנית בכל הקשור ליעילות ה- ויטמין C והאפקטיביות שלו באופן ניכר. הפורמולה מכילה שתי נגזרות סופר יציבות וזמינות ביולוגית של ויטמין C הפועלות באופן סינרגטי כדי לספק יציבות לטווח ארוך על העור ובכך מספק תוצאות מעולות כמו מיצוק והבהרה עוצמתית פי 3* באזור העיניים כבר לאחר מריחה אחת ועליה דרמטית במיצוק תוך 8 שבועות.

עפעפיים פקוחים לרווחה

אין ספק שמבט עיניים הפך בתקופת הקורונה להיות הבולט והחשוב ביותר בתקשורת בין אישית, כך ניתן לזהות את החיוך, המבוכה, העייפות או הכעס של מי שמולנו. ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית, מסביר כי עפעפיים צנוחים לא אפשרי כמעט להסתיר, והם משווים לפנים מראה עייף ועצוב. בתקופה האחרונה בשל המשמעות המוגברת שיש לאזור העיניים, הולכת וגוברת גם הדרישה לניתוחי עפעפיים.

ניתוח הרמת עפעפיים – נועד להקנות מראה עיניים פתוחות, ערניות, ובכללי מבט רענן וצעיר. בבסיסו של ניתוח הרמת עפעפיים מקצרים את אותו עודף עור הגורם לנפילת עפעף ניכרת ומחזקים את האחיזה בינו לבין השריר. ניתוח הרמה נעשה כיום בהרדמה מקומית ולרוב אורך כשעה. נכון להיום, זוהי הדרך המוצלחת ביותר לשחזור קווי המתאר של העפעפיים העליונים והתחתונים.

פתרון טיפולי נוסף ללא ניתוח, מתאים לרוב במצבים קלים יותר, הוא הזרקת בוטוליניום טוקסין לשריר הטבעתי של העיניים.

בוטוליניום טוקסין הוא חומר רפואי, המשמש לכל מיני הליכים רפואיים ביניהם הרפיה מלאה של שרירים (יש שיאמרו לשתק את השריר), באמצעותה למנוע קמטוטים וקמטים נראים לעין על גבי העור ובמקרים אף למנוע מהקמט להיות בלתי הפיך. בהליך הפשוט של הזרקת החומר, נעשה רפיון של השרירים הנמצאים באזור צידי העיניים ובכך למעשה לפתוח ולהרים את חלקה הצידי של הגבה, כך מעלימים את "מראה ההאש פאפי" העייף/עצוב והעיניים מקבלות בולטות שוב כמו בזמנים שלפני נפילת העפעף.

השארת תגובה