מומלץ לנצל את הזמן לטיפול יסודי בעור הפנים

השעות הארוכות של השהייה בבית, הן הזדמנות מצוינת לטיפול יסודי בעור הפנים, בכדי להעניק לו מראה נקי, בריא וחלק יותר ולמזער ככל שניתן את נזקי היציאה מהשגרה

שגרת טיפוח דוקטור עור YOUNG
שגרת טיפוח דוקטור עור YOUNG

במיוחד בימים אלה של חופשת הקיץ, כשהשגרה שהיתה גם ככה לא סדירה, משתנה ובני הנוער הולכים לישון בשעות הקטנות של הלילה וצורכים פעמים רבות תזונה לא בריאה ומאוזנת, עור הפנים שלהם, שמראש דורש הקפדה ייחודית, מושפע בנקל.

עור פנים נקי הוא המפתח לסייע במניעת נקודות שחורות הנגרמות בעיקר מהפרשת שומן מוגברת האופיינית לעור הפנים בגיל ההתבגרות. לכלוך המצטבר על שכבת השומן העליונה של העור כתוצאה מאיפור, אבק וחשיפה למזהמים סביבתיים (גם אם בתקופה זו, האוויר קצת יותר נקי), סותם את הנקבוביות ועלול להזיק לעור. הקפדה על שגרת ניקוי יסודית הכוללת שטיפת פנים בסבון פנים עדין בבוקר, הסרת איפור ושטיפת הפנים לפני השינה, יסייעו לעור לנשום ולהתחדש באופן טבעי.

מומלץ להשתמש בסבון פנים איכותי שאינו מייבש את העור ומתאים לצרכי העור בגיל ההתבגרות. במיוחד לשם כך פיתח מותג הדרמו-קוסמטיקה "דוקטור עור" את סדרת דוקטור עור YOUNG, הכוללת מגוון רחב של מוצרים שפותחו בכדי לתת מענה לצרכים השונים והייחודיים של עור הפנים של נערות ונערים. בסדרה קיימים שני מוצרים לניקוי הפנים: קצף ניקוי עדין לפנים וסבון פחם פילינג. מוצרים אלו יעילים בהסרת שאריות של לכלוך, איפור ועודפי שומן, ומסייעים במניעת נקודות שחורות. כחלק משגרת הטיפוח, מומלץ אף לשלב שימוש במסכה, עד כפעמיים בשבוע, שתסייע לניקוי יסודי יותר. כעת, כשיש יותר זמן פנוי בבית, ניתן בקלות לפנות 20 דקות פעמיים בשבוע, לצורך כך.

מסיכת החימר מסדרת דוקטור עור YOUNG משמשת לטיפול ולניקוי יסודי לעור מעורב עד שמן. המסכה מכילה שילוב ייחודי של רכיבים התורמים לטיפול בעור שמן. בנוסף לכך, המסכה מכילה רכיבי חימר, סופחת עודפי שומן ומאזנת את הפרשתו, מטהרת ומרגיעה את העור ובכך מסייעת לשיקום העור ולתהליך חידוש מראה העור. מסיכת החימר מכילה את רכיב הפיקוסכריד AC, רכיב ייחודי בעל תכונות התומכות בטיפול בעור מעורב עד שמן. הפיקוסכריד AC הוא שילוב ייחודי של רכיבים המופקים מאצה בשםLaminaria Digitata יחד עם אנזים המופק מבקטריה ואבץ. הרכיב מאזן את הפרשת הסבום (השומן) בעור, מטהר ומרגיע את העור ומשפר את מראהו. יש למרוח שכבה אחידה על עור פנים נקי, להמתין כ- 20 דקות, להסיר בעזרת ספוגית לחה או לשטוף במים פושרים.

את מוצרי סדרת דוקטור עור YOUNG ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

השארת תגובה