יומולדת? שיפודי קאפקייק ומרשמלו בפונדו

חברת כרמית מציעה טיפים ועצות ליצירת והכנת בר/שולחן מתוקים שמח וצבעוני באופן עצמאי לאירוע חגיגי קטן ומצומצם ובמחיר שווה לכל כיס

חברת כרמית שיפודי_קאפקייק_ומרשמלו_בפונדו_שוקולד צילום סטודיו כרמית (Cust...
חברת כרמית שיפודי_קאפקייק_ומרשמלו_בפונדו_שוקולד צילום סטודיו כרמית (Cust...

בהתאם להוראות משרד הבריאות… ואיתם ההנחיה לאירועים מצומצמים. חברת כרמית מציעה טיפים ועצות להכנת בר/שולחן מתוקים עשיר וחגיגי, באופן עצמאי ובמחיר שווה לכל כיס.

אם אתם חוגגים בימים אלה,  בר מצוה/בת מצוה ברית או כל אירוע מרגש אחר, זוהי ללא ספק הזדמנות להיות יצירתיים ועל הדרך לחסוך ולצמצם בעלויות, לגרום לאורחים להתפעל משולחן מתוקים מעוצב ועשיר.

 המדריך המקוצר לעיצוב בר ממתקים:

השלב ראשון: בחירת נושא או צבעוניות – שולחן מעוצב של ממתקים עושה את אפקט ה "וואו" ומוסיף לאווירה של האירוע. כדי לשלב אותו באופן מוצלח כדאי לבחור נושא למסיבה – קונספט או צבעים דומיננטיים.

שלב שני: מגוון הממתקים למסיבה – קיימים סוגים רבים של ממתקים וקינוחים. על מנת לעצב שולחן מעניין, כדאי לשלב מגוון כלי הגשה לממתקים השונים, ממתקים באריזות אישיות שניתן להניחם בתפזורת בשילוב של צבעוניות המתאימה לנושא המסיבה.

שלב שלישי:  עריכה של שולחן הממתקים – לטובת סידור השולחן רצוי להשתמש במגוון כלים בגבהים שונים כדי ליצור אופי עיצובי, בחלק האחורי השתמשו בכלים גבוהים, בקדמת השולחן השתמשו במגשים שטוחים יותר, לטובת ממתקים בעלי צבעוניות מרשימה ניתן לתת בולטות עי שימוש בכלים שקופים. תכנון והעמדה מראש של האלמנטים העיצוביים כגון קשים בצבעים שונים, סרטים צבעוניים סביב הקערות, קישוטי נייר וכד' יכולים לשדרג מאוד את עיצוב השולחן.

שלב אחרון:  רקע- לא רק הממתקים חשובים לשולחן קינוחים מעוצב ומושקע, כדאי גם לדאוג לרקע ותפאורה מתאימה.  רקע קיר ניתן להכין ממגוון אביזרים: מפות חד פעמיות, דגלונים, בלונים וכד'. כמובן שגם צבע המפה חשוב לטובת הבלטת הרקע ויצירת האווירה הרצויה.

מצ"ב הצעה למתכון שיפודי קאפקייק ומרשמלו בפונדו – מתכון ל- 4 מנות.

מרכיבים לקאפקייק:

100 גר' קמח

80 גר' סוכר

80 גר' חמאה רכה

1 ביצה לארג'

1 כפית תמצית וניל

200 מיל' חלב (כוס)

לציפוי: 1 כוס אבקת סוכר ו- 1 כף מים חמים

לפונדו: 250 גר' שוקולד "אגו" מריר או חלב לבחירה ו- 250 מיל' שמנת מתוקה 38%

אופן הכנה:

קאפקייק – מערבבים את כל החומרים למעט החלב, ומוסיפים את החלב בהדרגה עד לקבלת מרקם אחיד ומעט נוזלי. יוצקים לתבניות הקאפקייק 3\2 גובה, אופים בחום של 200 מעלות בתנור שחומם מראש 10 דק' ומקררים.

לפונדו – מרתיחים את השמנת, מסירים מהאש ומוסיפים את השוקולד ומערבבים היטב למסה אחידה.

לציפוי – מוסיפים לאט את המים החמים לאבקת הסוכר עד למרקם דביק וסמיך, ומזלפים מעל הקאפקייק.

*ניתן לקשט את הקאפקייק עם מוצרים של "כרמית" כגון-מרשמלו, בייגלה מצופה שוקולד, מטבעות שוקולד, וכו'.

הרכבת המנה – משפדים קאפקייק -> מרשמלו -> סוכריות גומי יין וכך הלאה…ומגישים עם קערית פונדו שוקולד ומבחר פירות העונה.

בקרו אותנו באתר חברת כרמית תעשיות: http://www.carmit.co.il/

השארת תגובה