בגלל האיכות, הנוחות, הרעננות, התחושה וההרגשה

עכשיו לקראת החג ברשתות המובילות: טריומף – המסורת שלך מדור לדור הלבשה אישית טרנדית ורעננה במיוחד

יש מסורת שעוברת מדור לדור, כמו משפטים שסבתא שלך אמרה לאמא שלך ואמא שלך מסרה לך. אחד מהם הוא מותג טריומף – המותג המיתולוגי והאגדי להלבשה אישית. רק טריומף! קבעה סבתא וצדקה, בגלל האיכות, בגלל הנוחות, בגלל הרעננות ובגלל התחושה וההרגשה.

מדור לדור טריומף הוא מותג על, שתמיד צועד קדימה בטרנדיות שאינה מוותרת על ערכי הנוחות והאיכות המלווים אותו לאורך השנים. גם עכשיו – ערב חג החירות, הרשת הוותיקה מזמינה אותך להמשיך כמיטב המסורת – להתחדש ולהרגיש חירות אישית מיוחדת.

טריומף העולמית מציגה 125 שנים של איכות, יצירתיות, חדשנות וטרנדיות בהלבשה אישית, ומעל חמישים שנה של פעילות מובילה בישראל.

מותג העל מציג גם לקראת החג הקרוב קולקציית אביב-קיץ חדישה ונוחה וקולקציית חג בה תמצאי כל מה שחלמת – מגוון פריטים איכותיים, עדכניים, במגוון רחב לכל נערה ואישה.

בואי להמשיך את המסורת וליהנות בחברה הקשובה ללקוחות שפלח גדול מהן נמנה על הציבור החרדי ובימים אלה ממש שוקדת על פיתוח ליין ספורט מותאם לדרישות המגזר.

ועכשיו לקראת החגים אל תחמיצי את המבצעים החמים של המותג. תיהני ממגוון רחב של קולקציה שיקית, טרנדית, איכותית ונוחה, ברמה הגבוהה ביותר.

אמנם טריומף הפכה לחלק בלתי נפרד מהצטיידות בנדוניה של כל כלה, אבל זו גם המתנה האולטימטיבית לאם, לבת, לכלה ובעיקר – תפרגני אותה לעצמך!

חג חירות שמח ונוח כמיטב המסורת!

  • את כל קולקציית המותג ניתן לרכוש במשביר לצרכן, H&O, אפרודיטה, את, אינטימה ובמגוון חנויות הלבשה אישית מובחרות.
השארת תגובה