נתניהו חגג נצחון: ראש הממשלה של כולם

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הלילה במטה המפלגה, מול מאות פעילים משולהבים של הליכוד, לאחר פרסום המדגמים • "הגיע העת לפיוס, הגיע הזמן להפסיק סבבי הבחירות"

נתניהו צילום חיים צח לע''מ
נתניהו צילום חיים צח לע''מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הלילה (שלישי) נאום ניצחון במטה המפלגה בתל אביב, לאחר פרסום מדגמי הבחירות.

נתניהו התייחס בפתיחת נאומו לחודש אדר: “משנכנס אדר מרבים בשמחה ואיזו שמחה הלילה. לילה של ניצחון ענק לליכוד. אני זוכר הניצחון הראשון שלנו ב-1996 זה היה היסטורי, הניצחון הזה הפעם הוא מתוק עוד יותר. זהו הניצחון הגדול בחיי. כנגד כל הסיכויים. עמדנו מול כוחות אדירים שכבר הספידו אותנו.

“יריבינו אמרו שתם העידן שלי, אבל בכוחות משותפים הפכנו את הקערה על פיה, הפכנו את הלימון ללימונדה”, אמר ראש הממשלה.

“אני רוצה להשיג בשנים הקרובות – החלת הריבונות ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן, ברית הגנה היסטורית עם ארה”ב, כינון יחסי שלום עם מדינות ערביות מובילות, הובלת רפורמות ענק בתעשייה ובכלכלה – אנחנו נעשה את כל זה”.

הוא הוסיף: “טיפחנו קשרים שלא היו לנו עם מנהיגי עולם. זה כולל גם מנהיגים רבים ממה שאתם יכולים לדמיין בעולם הערבי והמוסלמי. כשאני אומר שנשיג הסכמי שלום עם מדינות ערביות נוספות אני לא מדבר בעלמא.

“חרשנו את המדינה מצפון עד דרום. אין כמו אזרחי ישראל. אזרחי ישראל נתנו בנו אמון כי הם יודעים שהבאנו את העשור הטוב ביותר בתולדות ישראלראינו את כל שבטי ישראל חוזרים לליכוד – את אחינו ואחיותינו בני העדה האתיופית, ואת אחינו יוצאי חבר העמים. איננו מסתפקים במה שהבאנו, לאורך כל הקמפיין דיברתי על מה שבכוונתנו להשיג בשנים הבאות”.

הוא סיפר לפעילים: “שוחחתי עם כל ראשי הסיעות במחנה הימין, השותפות הטבעיות. מחר נתכנס כדי להרכיב בהקדם ממשלה יציבה, ממשלה לאומית שטובה למדינת ישראל. הגיע הזמן להפסיק את סבבי הבחירות ולהרכיב ממשלה בישראל. הגיע הזמן לאחות את הקרעים, הגיעה עת פיוס.

“אני מתכוון להיות ראש ממשלה של כל אזרחי ישראל, ללא יוצא מן הכלל. אני אמשיך לפעול בשליחותכם ולמענכם, למען העם המופלא שלנו, למען המדינה המדהימה שלנו”.

נתניהו ציין בנאומו: “היום הוא יום לידתו ופטירתו של משה רבנו והיום גם יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע. אנחנו מחבקים את משפחותיהם, ונמשיך לעשות הכול כדי להחזיר את הנעדרים והשבויים הביתה”.

בנימה אישית הוא אמר: “לפני שלוש שעות חגגנו יום נישואים 29. תודה על מתנת הנישואין. תודה ענקית לחברי הליכוד על הניצחון. נצעיד את ישראל לפסגות הצלחה”.

תגובה אחת
  1. בני: הלו? יו-יו-יו-יו נית? זה בני.
    ביבי: הלו, בני? התבלבלת, זה ביבי.
    בני: כן, נוח, התקשרתי כדי לברך אותך על ניצחונך בבחירות.
    ביבי: תודה בני. האמת היא שבלעדיך לא הייתי יכול לעשות זאת.
    בני: תגיד, רפי, יש מצב שתפקיד שר הביטחון בממשלתך יהיה פנוי בשבילי?
    ביבי: זה קצת בעייתי, בני. הרכבת הזו כבר עזבה את התחנה. מה דעתך על ראש האופוזיציה?
    בני: סבבה, רינה. מתאים לי.
    ביבי: טוב, סגרנו. תרגיש טוב, בני. להשתמע.
    בני: שמי טוב, שמי טוב. להשתמע, אמנון.

השארת תגובה