גנץ: "נתניהו עומד לשבש את יום הבחירות"

היריבות האישית עולה מדרגה: "בראשות ממשלת ישראל עומד אדם שמתנהל כמו במאפיה. הוא כבר לא מסתפק בהפצת רעל על מועמדים יריבים, עליי, אלא גם עליכם"

בני גנץ: צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן
בני גנץ: צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, שב ותקף אמש בראיונות שהעניק לאמצעי התקשורת, את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא מתנהל כמו ראש מאפיה. את הדברים אמר גנץ כשהוא מכוון ל'הקלטות בכר' שנחשפו בסוף השבוע.

"בראשות ממשלת ישראל עומד אדם שמתנהל כמו במאפיה. הוא כבר לא מסתפק בהפצת רעל על מועמדים יריבים, עליי, אלא גם עליכם. וזה רק הקדימון למה שהם מתכננים כאן אחרי הבחירות, מדינה קיצונית, מפולגת, שאזרחיה שונאים אלה את אלה. יום אחרי הבחירות, הוא יעשה הכל כדי להעביר את חוק ההימלטות שיבטל את המשפט שלו. ואחר כך פסקת התגברות שתמנע מבית המשפט לבקר את ההחלטה. נתניהו מפעיל ברשתות את כלבי התקיפה שלו שיפעיל את כלבי התקיפה שלו במסעות שקר, שיימיינג, והסתה. הוא רוצה לפטר את היועץ המשפטי שהוא מינה, הוא רוצה להכניס לכנסת כהניסטים".

גנץ קרא לפעילים והזהיר אותם מפני שיבושים בקלפיות ביום הבחירות, "אני כבר מזהיר אתכם – נתניהו הולך לשבש את יום הבחירות – הוא עשה זאת בעבר, ויעשה זאת באמצעים יותר מתוחכמים ביום הבחירות הזה. אנחנו נערכים לכל תרחיש ואני מבקש מכם להיות עירניים בשטח ולשדר אחורה כל חשד לזיופים והטעיות."

השארת תגובה