בואו לחגוג פסח באווירה יוקרתית

נמשכת ההרשמה לחופשת פסח יוקרתית למהדרין במלון גלי צאנז המחודש והמפואר • תכנית מוזיקלית בניצוחו של בעל המנגן דודי קאליש ומקהלת נשמה, הרצאות, פעילויות מסביב לשעון גם לילדים, ארוחות גורמה, ונוף מרגיע

גלי צאנז
גלי צאנז

מלון גלי צאנז המשודרג שהפך בשנה האחרונה לאופציה המועדת לחופשה בציבור החרדי, מציע חופשת פסח ברמה אחרת אל מול גלי התכלת של הים התיכון וטיילת מטופחת, לצד הקפדה על הכשרות הגבוהה ביותר, זאת הבחירה האולטימטיבית למשפחות חרדיות המבקשות לחגוג את חג הפסח באווירה יוקרתית וחרדית.

הנופשים במלון גלי צאנז ייהנו משהיה מפנקת, נוף מרגיע עם חוף ים מעבר לכביש, פעילויות לילדים מסביב לשעון, שיעורים והרצאות, תכנית מוזיקלית ייחודית ומעל הכל סעודות גורמה כמיטב המסורת ובכשרות המהודרת ביותר

הרצאות של רבנים ידועים בעלי שם, תוכנית מוזיקאלית של בעל המנגן הר"ר דודי קאליש ומקהלת נשמה, הופעה מרתקת של אמן החושים רונן קמרון, פעילויות לילדים מסביב לשעון הם רק חלק מהתוכניה העשירה אותה מציג בית המלון.

כמלון המוביל והיוקרתי בציבור החרדי, את המלון מלווה הכשרות המהודרת ברמת גלאט – חלק לא שרויה של קהילת קודש צאנז בנתניה, עם תפריט עשיר ומגוון שנבנה במיוחד לחופש הפסח במלון גלי צאנז על ידי שף ויעוץ קולינרי מהשורה הראשונה.

לדברי בצלאל לוינשטיין מנכ"ל מלון גלי צאנז: "חג הפסח הוא הזדמנות נהדרת לנופש איכותי מושקע. כדי לאפשר לציבור החרדי ליהנות מנופש ברמת אירוח גבוהה ביותר לצד אוירה חרדית ורמת כשרות הכי מוקפדת, אנו מציעים כבר כעת את חבילות החג לפסח וזריזין מקדימים ומרוויחים".

השארת תגובה